by amanda

| Vardag

nu ska jag dricka te och mysa lite och sen så ska jag hoppa in i duschen.
jag har även laddat ner dear john så ska faktiskt kolla lite på den.
så sjukt bra ju ! den som inte tänker kolla på den begår ett misstag.
menmen, vi hörs senare ! pussar amanda <3

Sabina

sv/ Haha tycker du ;D

D A N I E L A ♥

- helt ärligt så vet jag inte, kan vara någon jag känner som bara jävlas med mig ;) men hon visste lixom vad jag hette så hha;)

karolina

sv.

:)

är du född 96 ?

Cajsa

tycker inte riktigt om min kropp och syrran har den finaste body man kan ha...då känns det inte så bra att sola med henne..

D A N I E L A ♥

- nje! jag har bara lämnat ut mitt comviq nr till två av mina bloggläsare, och på min telia har ingen bloggläsare mitt nr haha ;)

Fanny

Svar: Ett sund i Luleå skärgård :)

Sabina

sv/ Haha ja, det var faktiskt ganska mysigt där!

a & s

sv: visst är den bra ? ^^

mells

sv: ja pappa fixade ;)

Anonym

haha nee, jag har druckit några klunkar förut, men igår så drack jag upp en hel burk själv :D

lindalinda

okeokej härligt =D

sandra

okej vad mysigt :D

nej jag tror inte jag fick någon färg, inte vad jag ser i alla fall :D

Cajsa

hahaha, du är ju kul du tjejen! ^^

O L I V I A T H E B E S T

min dag har varit bara bra, självdå?:)

Fanny

Svar: Ja, super! :D

Sabina

sv/ hahaha :) jaa

lindalinda

du vet inte hur kallt det är här :/

Anonym

haha tackar :]



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: