by amanda

| Vardag
Det var helt underbart att åka båt ! Jag satt i solen och solade medans vi åkte så ska kolla senare om jag fått någon färg. Vi åkte runt in till t-centralen och sen stannade vi på resturang Lopen och åt middag. Sjukt mysig resturang precis vid vattnet. Tyvärr hade det en sak så vi fick skynda oss därifrån men sen när vi var påväg därifrån så kom ett samtal som berättade att vi inte behövde skynda. Menmen, när vi skulle lägga till båten så tog det en stund för vi blev tvugna att vända på den och bla bla. Nu har jag precis kommit hem, vi hörs senare ! puss och kram amanda <3

sol i ögen? :p




vilken min & hår ? :o jag är precis under bron =D

bjuder på mig själv !


jenniifer - fotografi

sv. åh tusen tusen tack!

milia ♥

gud vad skönt :O vill ooocskå ha,

V e v v e A n d e r s s o n ♥

fina & somriga bilder! :D



sv; idag har jag kollat på en valp:)

Mayra ♥

varse ooh tack. Sjukt snygg rosa spets tröja vart har du köpt den?

M A L I N H E

härliga sommarbilder!

E M A

Mysigt:d

erika

Ja hyffsat. Själv då?:)

E.B ♥

sv; ja tack!

själv? :-)

E M A

nepps_D

Sabina

sv/ Haha bra, man ska kunna säga ifrån! Alltid =)

E M A

tackar:D detsamma

D A N I E L A ♥

- nej det tror jag inte, känner bara en därifrån, men inte var det hon :P

jenniifer - fotografi

sv. hehe fotograf tror jag :$

karolina

fina bilder !

J

Fina bilder :)

ronja

fina bilder :)

Matilda

UNDERBARA BILDER =D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: