by amanda

| Vardag

Nu har alla gäster gått. Det var riktigt mysigt men lite långtråkigt.
Vi satt ute på varandan och åt middag + efterrätt.
Älskade farmor fyllde ju som sagt år så ett stort grattis till henne.
Självklart hissade vi även flaggan för henne =D
Men nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen, kolla på någon film.
Föresten, imorgon blir det E C L I P S E med Filippa. Jag längtar såååå =D
Men vi hörs senare, pussar amanda <3

bild lånad från google

Cajsa

har shoppat. :P själv?

felicia

svar: nej, är inte så lätt för bilden att bli ny då xP

daniela

sv: haha :D ...allt bra med dig idag? :D

Cajsa

själv då?

Lina

sv: ska de va då? =P

felicia

svar: haha ja

felicia

svar: haha, mh :P

vad hittar du på?

carolinakarlsson

japp! :D

daniela

sv: härligt :D det är bara bra med mig :D

Anonym

hur är det med dig idag?:) kram!

E R I K A

sv; nej, blev dumpad idag.

aha okej den är ju jätte fin :D

Lina

Sv: hehe okii

Anonym

tack! :D

daniela

sv: vad har du haft för dig idag då? :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: