amanda tipsar

| tips

bild lånad från google


Paris Hilton - Stars are blind

Taylor Swift - Our song

Amanda Seyfried - Little house
Anonym

trevligt:D

Sabina

Nej :( har du?

Anonym

tycker du? ;o den är ganska bra om man har hört den nåra gången ;P

Anonym

haha, tycker inte alls att de är gott, så då har de som aldrig blivit att jag har druckit upp en hel själv :)

Mel

okej, vad bra :DD

bästa filmen jag någonsin sätt seriöst..

lindalinda

7grader och blåser som satan :;/

Sabina

skitsent, den sjuttonde. dudå?

sandra

haha ja kanske, man kan alltid hoppas i alla fall :)

Anonym

okejj ;P

Cajsa

haha tack för att du tycker det men jag är fan inte det. :P

Anonym

haha inte alls, de är ju jättesött :S

Mel

ja den är faktiskt rätt bra (;

har du inte hört "you take my troubles away" och "set the fire to the third bar"? :D finns hela skivan på spotify.

Cajsa

tyvärr är det ju inte så, tyvärr kommer det aldrig att bli så. :(

Anonym

jaa, så äre :]

Mel

haha ja? :)

Anonym

hahaokej, men du kanske är så van vid att de smakar så? ;)

Cajsa

nej då...eller okej jo...men behöver gå ner några kilon också.. :P sen så! :D

sarahh

fin blogg! gör du gratis designer?

sarahh

Hej! snälla rara kan ni inte bara fylla i här så jag kan få spotify? behöver verkligen. Den som gör det får länkning!



http://www.gratispremium.com/?ref=448888



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: