amanda tipsar

| tips

bild lånad från google
 


Taylor Swift - I'm only me when I'm with you

Pink - Funhouse

Robyn - Dancing on my own
sandra

okeej najs :D

jag gör inte alls mycket, ska nog joina min lillasyster och spela lite nintendo wii :)

E.B ♥

sV; hälrigt att höra! :-D

Cajsa

hehe som mig då...bara det att när man precis har flyttat hem igen så ser det ut som det gör. :P kommer ta ett bra tag innan man får till det här.. :/

Anonym

sv: hihi :) vad gör du ikväll då?

Emma

Händer i morgon?

Emma

sv: Va Kul:)

carolinakarlsson

:) vad gör du då?

Anonym

sv: nice (:

visst är den bra?

carolinakarlsson

okej :) jag är med Fannie :)



Vad har ni gjort då? :)

Emma

sv: Ja ska ba slappa i think:)

ha det så bra då när du åker ut båten:)

anton

Hej! :D

Kolla gärna in min begåvade vän Sofie! Hon sjunger så otroligt bra. Säg gärna vad du tycker också :)



http://www.youtube.com/watch?v=WRHSKcrMYZo

Cajsa

ja...

ska gå och lägga mig nu.

E.B ♥

sV; det är beställt nu! ;-)

Anothercinderellastory

Pinks låt <3



hoppas din dag blir bra (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: