amanda tipsar

| tips

bild lånad från google

Låtar från Dear John, så vackra.


The Swell Season - The Moon

Joshua Radin - Paperweight
Erika

sv; ja :)

E.B ♥

sv; okej!

''landet'', var? :-D



syftade på bilden!

Erika

sv; ska nog bara ta det lugnt, själv? :)

Johanna & Lana

Hejsan :D

Var med och rösta på din favorit bland våra finalister i veckans blogg :)

Du kan också följa oss via bloglovin om du gillar vår blogg :D

kram Johanna & Lana



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: