by amanda

| Vardag

Hello :) Jag märkte att jag tydligen inte skrivit något om vad som skulle hända idag så jag får väl göra det idag. Jag drog ut klockan halv 4 för att möta Elin i Kärrtorp. Vi stannade och hälsade på några och sen tog vi tunnelbanan in för att hämta ut våra biobiljetter. Vi kollade runt lite och åkte en kort stund senare till Slussen. Vi köpte en glass på donken och gick sen vidare och satte oss vid vattnet. Efter det åkte vi till Kärrtorp och pratade lite med Annie, gick hem till Elin snabbt och drog sen till centrum igen. Hälsade på massor och åkte sen in till stan. Åt på donken och sen började bio. Det blev Sex and the city 2. Den var sjukt bra så skriver om den om en stund. Men nu måste jag äta middag (a) Vi hörs snart igen, pussar


JULIA

- Helt rätt! Vara med på veckans blogg? :)

lia gonzales

den drickan e gooooooooood :D

j

fin du är! god natt:)

JULIA

- Jaha okej :)

erika

Jahaokej. Tack så mycket :)

; ICE

tacktack ^^

Josephine

sv: okej vad kul :D vart beställde du den ifrån?

MATILDA

älskar den vitamin well :D

S.

Den filmen är jätte bra.

Lizette

SV: hur mår du idag då? :)

Nathalie

det är bara bra med mig:) vad händer idag då?



Skulle bli otroligt glad om du röstade på min bild! Tar 2 sek! (Man kan rösta varje dag)

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5560



tack på förhand!

N

godmorgon sovit gutt ? :)

ronja

fina bilder :)

j

god morgon!

soofie

sv: va den bra :)?

aww

jag är tbx nu :)

hejannw

Tack :D

Cajsa

aww, tack sötaste! :D

Anonym

tack så mke :)<3

Anonym

ah :D, åh tack så mkt:)

soojoo!

hoppas du får en bra dag vännen :)!

ellinor'

Aha, vad trevligt :) ska ni hitta på då?

Jag ska på fest senare ikväll trorjag, jag vet inte :(

Katja

Hej, det va ett tag sen!:)

Allt bra med dig?

Kram!

Jullan

Vad fin du är :D

är allt bra med dig? KRAM

Ronja♥

ja väldigt mysigt :d vad ska du hitta på idag då?

clara

okej, eclipse?;)

M E T T E W I I K♥

samma typ :)

rebecka

sv; haha, okej :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: