amanda lindstrand - mig och mitt liv

| Vardag

Eftersom det har kommit väldigt många nya läsare på senaste tiden så tänkte jag berätta lite om mig själv.
Jag har aldrig riktigt gjort det förut, så det här blir första gången.
Om ni undrar något mer så är det bara att höra av er :)

Jag heter amanda lindstrand som jag antar att ni redan har förstått. Jag hatar att stavas Amanda med stort A eftersom jag tycker att det är mycket snyggare med små bokstäver .. Jag är 14 år och född 1996. Jag bor söder om Stockholm, i förorten. Jag har även 2 sycken landställen som jag älskar att vara på, ett ligger vid Väddö och ett vid Barnens ö. Det är uppfriskande och befriande att få vara där men ibland riktigt långtråkigt. Jag brinner för att shoppa, fotografera och umgås med mina vänner + familj. Jag är väldigt envis och älskar att få som jag vill. Om jag verkligen vill något så strävar jag efter att få det. Jag ställer ofta väldigt höga krav på mig själv och blir riktigt besviken om jag inte klarar av det. I framtiden så skulle jag vilja bli fotograf eller advokat. De båda yrkena kräver mycket och jag tror att jag är beredd att kämpa för det. Men vi får se, det är ett tag kvar. Jag har också bra självförtroende och tar aldrig åt mig av vad andra säger förutom om det kommer från min familj eller mina 4 bästa kompisar.
Mina bästa vänner heter Filippa, Angelica, Matilda och Elin. De 4 tjejer som ställer upp och finns där för mig hela tiden. Jag gör allt för dom, allt för att finnas där för de det bästa jag kan. Jag har även 2 stycken andra tjejer som betyder något enormt för mig, Ida och Hanna. Utan dom i min vardag hade jag inte kommit långt. Alla mina andra vänner har också gjort mig till den jag är idag ! Min närmaste killkompis måste jag nog säga är Svante. En underbar kille som man kan prata med allt om. En kille som jag alltid kan räkna med och som alltid kan räkna med mig. En kille som är helt otrolig, pålitlig och dessutom riktigt söt :)

MyzaaN

härligt att höra ;D

nej inte mkt ska snart sätta på en film sj då +:D

hejannw

Kul att du skriver massa om dig själv! :)

ronja

sv: tack :)

kul att höra lite fakta om dig, söt bild!

Elin

Svar: Det var riktigt roligt! :)

Okej, vad trevligt :)

soofie

sv: ja :O jag grät flera gånger haha!

HAR FFRÅGESTUND PÅ BLOGGEN NU FRÅGA GÄRNA NÅTT :D

clara

okej, ska se den imorgon igen;p

hejannw

vad gör du? :)

clara

ingenting kan hindra mig, jag ska se den! även om jag är fattig som en lus;)

Cajsa

nu ska jag nog ta cykeln ner på ica ett tag. :)

Elin

Var jag som kommenterade nyss, blev lite fel så du kan radera den kommentaren, haha :)



Svar: Kan förstå det :)

M E T T E W I I K♥

ska vara med min pojkvän åså :)

själv då?

clara

självklart:D

Cajsa

jätte! haha eller inte..xD

♥Sara och Betty

Fin bild! Och fin Design! Har du gjort den själv ;)?

j

fin bild!

clara

ska nog bara dega i soffan, sj:)

M E T T E W I I K♥

lite mer än ett år :)

oki, skönt!

j

vsg! vad gör du?:)

j

SV:Okej ska börja packa tror jag!;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: