"hon som bör älskas"

| Vardag

Jag kollade upp vad namnet amanda betyder, och det stämmer helt ;)

bild lånad från namntoppen.se

Och sen så vill jag bara visa er den här komentaren jag fick tidigare idag, jag har fått massor liknande om att jag ser och verkar vara mycket äldre än vad jag är. Mellan 15-17, och det är faktiskt jätte kul :)

Amanda

Hej, hur är det med dig? :) Föresten, fint namn!

j

SV:Coolt!! Gick dom fram till han? :)

clara

hara massa:D

ronja♥

händer ikv?:d

emelie "starie"

alltid kul med kommentarer :D

j

SV:åh dom vill ja träffa!!:)

PHOTOS BY NATALIA.

vad gör du? :D

j

SV:Haha nej vad pinsamt är ganska blyg hehe;)

MADDES

Det är helt okej med mig. Vad gör du nu? kram

j

SV:Haha men jag bor ändå 60mil ifrån stockholm såå.;)

JULIA

- Hihi,kul med såna kommentarer!

emelie "starie"

sv: hihi :)

ronja

sv: tack :)

emelie "starie"

sv: nää ;)

Johannah - mitt liv från två sidor

Ha en bra sommar! :-)

j

SV:Jag vet men vi ska på bröllop,dop,kalas,fyrishov,gröna lund, träffa julia, träffa carro,träffa karin och frida , och alla släktingar heh :)

MADDES

jag ska lägga mig och titta på film. vilken film ska du se?

emelie "starie"

sv: hhii! :)



var snäll och kolla in min lillasysters blogg!

http://nariee.blogg.se :)

Sandra

igår var jag och sola och badade med mina svärföräldrar!

vad händer idag då?

kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: