svar på tal

| Svar på tal
Hur kan du tycka att han är snygg om din skönhet bländar mig:
HUR FAN KAN DU TYCKA HAN ÄR SNYGG?:dHAN ÄR JU FUL. SER UT SOM MIN PENIS!:d<3

sv: jag förstår att det är en kille som har skrivit det här, annars hade det inte sett så amatör ut..
hmm.. kankse någon killkompis, annars skickar man väl inte hjärtan? :)
om det är en kille, så är väl du anvundsjuk för att inte hela världen tycker du är snygg ?
men jag förstår, det är hård konkurrens =D

bild lånad från google
j

gillar inte heller han hehe :D

clara

robert kommar alltid vara snyggast.

j

sv:nej jag gillar han inte jag ÄLSKAR han ;)

~ƒαтιмαѕωαяу §

han äääär snygg!! omg. ASSÅÅ !!:D

~ƒαтιмαѕωαяу §

haha aa erl hur fattar inte det heller :)

j

SV:Nej ja bor ju i norrland men ska till stockholm imorgon kanske träffar han? =D hehe dudå? :)

~ƒαтιмαѕωαяу §

Hehe aa:D

jenniifer - fotografi

sv. jaha okej.. vart någonstans bor du? :)

~ƒαтιмαѕωαяу §

typ varit ute , dd=)

jenniifer - fotografi

sv, nice!

långt där ifrån tyvärr. bor i malå men du vet nog inte vart de ligger :)

MyzaaN

okejs :D försöker att ite svetttas sönde...dö varmt

ronja♥

tack du :D:d

N A T H A L I E ~

Hejsan ! var gärna med i veckans blogg jag har nu :D

Nathalie o Ebba

svara gärna på frågan i det nyaste inlägget :)<3

Melbel

Finns eclipse redan att tanka ner? PUSS.

emelie "starie"

hah killar ...



sv: gott med glass :)

RONJA

Hoppas du haft en bra dag! :)

Kram

clara

så äre det bara:D

JULIA

- Tack!! Din är också fin! :D

Mathilda

nej ingenting typ ,dudå ?

martina&maria

-Här kan du designa dina plagg själv och få dem uppsydda utav oss.

-Vi reparerar plagg, syr upp/in och ändrar efter din åsikt.

-Du kan också köpa våra egendesignade plagg om en två veckor.



//Martina Axtelius&Maria Lagergren

Kontakt: [email protected]

Http://DesignMM.blogg.se

cindy

jag måste vara den enda tjejen som inte tkr han e snygg :O



men han e ju inte ful heller XD



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: