svar på tal

| Svar på tal
amanda larsson(larbby) om by amanda:
är du fortf på västkusten för jag är här i falkenberg nu o en vecka framåt ^^

svar: ja jag är fortfarande här och kommer stanna tills på lördag :)
jag är också i falkenberg, vad roligt ! hör av dig igen så fort du ser det här !
Nina

SV; jo om man bara bodde i sthlm, här finns det typ inga butiker alls ;) i sthlm finns det ju flera av varje :o

sandija

sv. göru då :D

amanda larsson(larbby)

jaaa jag stannar också till lördag vad roligt :D känns helt öde här har inga kompisar me mig iår lixom :D

amanda larsson(larbby)

adda min msn [email protected]

angelica

har du husvagn i falkenberg? :)

soofie

sv: härligt :), jodå de är bara braa :)

haft en bra dag ?

C E C I L I A ♥

Sv: Skorna var skit snygga ju!

Din mamma har ju ingen smak där ;)

Jättefina som typ strandskor kan man ju ha <3



Puss ♥

Linda - ndaiL

okej, gonatt!

Mathilda

naw tack så mycket (:

D A N I E L A ♥

- okej! men eftersom jag ska till ullared så lär jag se det där ju :d

D A N I E L A ♥

- och jag bor ju i skåne;) haha

natta

åh så fint med rosa solnedgång :D

nicole

sv: samma här :)



vad tycker du om monster klackar?

/Shoppaholly

erika

Ja, taack för tipset! :):)

Tanja

SV: så svårt är det.. hmm.. men tack för tipset! :D

sandra

sv: aha okej, då förstår jag :P

jessssica

haha, kan tänka mig det!

S A N N A S . R U M

Hej!

Lägg till följande kod i stilmallen så tror jag att det där med att alla hamnar bredvid varandra ska lösa sig.



.nav a {

margin: 0;

display: block;

color:#000000;

}

Nathalie

åh vad kul, är det en läsare som vill träffa dig?:)

clara

sv; tack! :D

allt är bara bra här, det är bara mitt stora finger!

clara

sv; missade den andra frågan!



http://theliisa.se/2009/july/utkast-manga-vill.html

där har du direkt till den sidan! :D

C E C I L I A ♥

Sv: Tack vännen! :) <3



Åh fan, visst är det gott? Det bara vattnas i munnen när man äter det ;)



Puss ♥

ronja

jättefin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: