svar på tal

| Svar på tal
Anonym om by amanda:
var designar du din blogg?

svar: det är inte jag som designar min blogg.
som du ser i menyn så står det att flizanlizan.blogg.se har gjort den så jag vet faktiskt inte.
du får fråga henne ;)
jenniifer - photography

sv. haha jag med :)

vi var tvugna först men vi vägrade.. min syster och jag alltså :)

milia ♥

solat hela dagen självdå ;D<3

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

din blogg är jättefin ;D

soofie

sv:tror de är spegeln :O, händer ikväll då :D ?

agnesa

SV; hahaha men gud vad tråkigt! :( har du en ny touch nu eller? haha :D

D A N I E L A ♥

- ja ellerhur :D

vad mysigt då.

FlizanLizan

sv: härligt ;)

issa

vart kollade du på the last song ? typ igår :p

Cajsa

hej hej :) allt bra ♥ kkyss

angelica

sv haha eller hur! :)

liina

förstår de :D

Pernilla

Hej! Jag är med i en foto tävling. du får väldigt gärna slänga in en röst på min bild om du vill ;)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1714



Om du redan röstat så kan du rösta igen. Eller så bara skit i denna kommentaren.



Tack på förhand ;)

Cajsa

ja jag hittade den men jag kunde inte se på den. :( man va tvungen att bli medlem på en massa skit och ange kontonummer och det vill jag inte.. :/

erika

Okej, nyttigt ;)

adina

sv; tack så mycket! :)

Cajsa - F O T O B L O G G

Tackt ack. :)

R e b e c c a

sv: Det är inte bra med mig :( hoppas det är bra med dig iallafall? :)

elin !

sV: Yes :D Vad gör du då ? :)

clara

åh, tack så mycket!:)

Anonym

tack så mke ! :P

dellsan

sv; hehe kanske lite sent att svara nu? har vart i frankrike en vecka så är lite efter i bloggvärlden :p

w :)

samma :)

T O V A

sv; an massa :D

X E N I A

Hur mår du idag? :) :)

Mathilda

tur att du inte var på en båt inatt iaf :o

alaa,

så lite så :D

emmanorrman ~

sv; vsg :)

allt bra?

E M A

ar :D <3

jenniifer - photography

sv. haha ja :D

C A R O L I N Eღ

SVAR bloggsvars spalten på min blogg, till vänster :)

JULIA

- Okej, FizanLizan gör jättefina designers :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: