skämms!

| gästblogg
amanda ja e besviken på dig..


bild lånad från google
Cajsa

bra. :)

natta

5 enkla tips på hur du skyddar ditt sommar hår!

tipsen finner du i min blogg



sommar hälsningar

/natalies.se

JULIA

- :P Vad gör du då?

Cajsa

tack sötaste! :D

clara

världens absolut vackraste

jenniifer - fotografi

hehe=)

nathalie o ebba

aa det är alltid lika kul med besökrekord :D<3

caroline

tack sötnos, mår du bra?:D

w :)

vad gör du? :)

agnesa

SV; haha okej :)

jag älskar att skriva och jag har bra fantasi så jag är bra på och hitta på historier haha :)

Nathalie

Gör mig sjukt glad och rösta på min snygga sko! Skulle betyda så mycket för mig<3

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=aCBjA0ARqOf0DOOlhtquKo1Us1xyVoftqeTodR7HfZHjnVIJCy2L#shoeGallery

alaa,

ja själv då :)

soofie

sv: aah :) allt bra med dig :)?

clara

hahah okej:D good

c

all kärlek till honomD:

Cajsa

nu finns min videoblogg uppe. :)

jenniifer - fotografi

sv. alltså jag vet inte.. åker bort imorgon men kommer hem på söndag, då ska jag också bort under dagen.. sen på tisdag åker jag ner till ö-vik under veckan sen neröver en bit.. har ingen tid. så jag kan inte lova något :)

jossefin

haha fint!

Du får gärna rösta på mina bidrag i nellys sko tävling då jag gääärna skulle vilja att ett par av mina skor skulle vinna! Vore super snällt! Här är länken: http://nelly.com/designyourshoe/?obj=bnMZpbeWsb7pfkkuxxXwhWgpggqHpTjE6vdkM674W4gzbHjP380Z#shoeGallery

JOHANNA

haha vad ful :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: