ida gästbloggar

| gästblogg

Hej alla Amandas söta läsare! Anledningen till att jag gästbloggar nu är för att Amanda är på landet, och hon skickade ett sms och sa att hon inte kunde få igång sitt internet, så hon bad mig bara logga in lite snabbt & slänga in ett inlägg, och självklart kan jag göra det! - Idag har inte hänt mycket, har åkt på någon förkylning så man blir ju lite begränsad, men jag har bl a grillat med familjen. De var supermysigt! - vad har ni gjort idag?
Det finns inte mycket att skriva, men meningen var egentligen att ni skulle veta att Amanda fortfarande lever. Kanske hörs vi någon mer gång under helgen om Amandas internet dummar sig. Men hej så länge!
/ Ida

O L I V I A

allt bra? ;D

Sandra

Det är bara bra, vad gör du?

kram

sandija

Snälla rösta på mig, Länk till den http://taylorlautnerdaily.blogg.se/ som jag är med tävling. jag är första på bilden. Så du är betyder mycket för mig <333

B R O W N S U G A R

idag har ja jobbat :(

erika

hoho=D=D

aww

höhö japp:)

Pernilla

Hej! Jag är med i en foto tävling och skulle bli jätte glad om du ville lägga en röst på min bild!



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1714



Om du redan röstat får du gärna göra det en gång till. Eller så bara ignorera detta. (förlåt i sådanna fall höhö) Tack på förhand ;)

fin blogg :)

nathalie o ebba

hej hej :D<3

följa varann via bloglovin ? =)<33

soofie

kör en veckans blogg nu : skriv om du vill va med :D

Saga

hehe tack!



forlot for sent svar, ar i spanien och jag har inte tillgong till dator, so ja passade po att go till ett internet kafe!

hoppas allt ar bra med dig:)

MEvie♥

haft en bra dag?=)

Fotograf Jessica

allt är kanon med mig, men de är ju fööör varmt ute. Va gör du för skoj då? Gillar du denna värme?

Cajsa - F O T O B L O G G

Hej! vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

Mathilda

fan vad nice :D



förlåt för sent svar , haft en jävla hejdundrande bloggpaus märker jag ! :)

Cajsa

hehe ja. själv?

A D A | | A D A D A . B L O G G . S E

Hejsan! :)



Om du anser att detta är spam eller liknande så är det bara att ta bort kommentaren och så ber jag om ursäkt.



Jag deltar i en fototävling och vill så hemskt gärna vinna systemkameran som står på spel. Har drömmar om en riktigt bra kamera men har ej råd.



Jag skulle bli så otroligt lycklig om du hjälpte mig genom att rösta här: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=804 Det tar endast 2 sekunder och jag skulle bli jätteglad! :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=804



Man kan rösta varje dag!



Kram sötnos, och ha en bra dag!

LINA SANDSTRÖM

sry för segt svar hörru ..



SVAR: härligt du :D

jo det är fint :)

hänt idag?

Sabine

jag har solat idag ^^

JULIA

- Inte kul när internet krånglar..



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: