Film betyg

| Filmbetyg



4/5 hjärtan
"Valentines Day" är flera sammanflätade berättelser om personer i Los Angeles när de finner sin väg genom romantiken på Alla Hjärtans Dag

tryck här för att se trailern.

Den här filmen såg jag faktiskt för första gången på alla hjärtans dag med tjejorna. Men jag såg den igen för några dagar sedan. Den är riktigt bra men lite rörande. Det handlar om så många personer samtidigt fast man förstår i allafall. Hunken Taylor Lautner är ju också med i filmen, och på bion när han kom med i bilden så började alla jubla ! En film som man inte vill missa.

bild lånad från google

D A N I E L A ♥

- ja:)

soofie

sv: härliigt :), händer imorgon dåe :D

Anna

sv: haha aa :)

Linda - ndaiL

just ja, den vill jag se!

nicole

sv: fint här med :)

vad gör du för kul då?



var gärna med i min tävling om ett tio pack spets string i olika färger

/Shoppaholly

angelica

sv ah det är det :) men det ser inte ut som honom, haha!

erika

Den filmen verkar bra! Har aldrig sett den. Är den värd att se? :)

felicia

sv : lungt :) , okej härligt att höra. jodå allt är bra med mig med !

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SEA

God natt och hoppas du sover gott <3

Vera

Den bara måste jag se!

S

Den filmen är faktiskt ganska bra (:



Allt bra med dig? :D

S A N N A S . R U M

Prova att i stilmallen ändra bold till none under stycket .nav {

clara

den vill jag verkligen verkligen se!!



sv; hahahah :D

jessssica

haha ja, det är ju det men har blivit svalare här iaf! Har tänkt se den där filmen flera ggr men aldrig gjort det. Då kanske det är värt iaf!? :)

ronja

den filmen tkr jag att är skitbra :D

sv: tack :)

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SEA

sv: vsg :D

j

måste se den vi har den men har aldrig tid haha:)

clara

sv; ska det! måste bara köpa den först ;)

prettyjunkie

såg också den men tyckte inte om den ;)

kramar

Linnéa

Jag ÄLSKAR den filmen :)) Och dessutom har ju även den regissören gjort "Pretty woman". Min absoluta favoritfilm <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: