Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
Sjuttonåriga Ronnies liv vändes upp och ned när hennes föräldrar skiljde sig och hennes pappa flyttade från New York City till Tybee Island, Georgia. Tre år senare är hon fortfarande arg på sina föräldrar, särskilt hennes far.
En dag så beslutar hennes mamma sig för att det skulle ligga i allas intresse om hon skickade Ronnie tillsammans med hennes yngre bror Jonah till Tybee Island under sommaren, så att hon kan få chansen att få umgås med sin pappa. Ronnies far, som är en före detta konsertpianist och lärare, lever ett lugnt liv på Tybee Island. Han är helt fördjupad i sitt arbete att skapa ett konstverk, som kommer att bli mittpunkten i en lokal kyrka. Ronnie lyckas senare hitta något som både hon och hennes pappa har gemensamt - och det är musiken.

tryck för att se trailern.

Jag skapade tydligen kategorin film betyg efter att jag sett The last song så jag skriver om den nu istället. Det är en otroligt vacker film. Den väcker många känslor och jag grät flera gånger. Jag såg den på bio när den kom ut och idag för en stund sen. Det är verkligen en av mina favorit filmer !


bilder lånade från google

Mathilda

jofan den har varit kanon ;D

milia ♥

inte :O?

JULIA

- Okidoki!! Tackar!!

D A N I E L A ♥

- ja absolut:)

elin

såg trailern den verkar helt underbar!

issa

kan man ladda hem den nånstans ? alltså med bra kvalité & svensk text :)

Mathilda

Jamen självklart ! :D

sandra

sv: tackar :)

åh den där filmen vill jag se :D

E M A . W O R L D

hhihi ja:D

angelica

åh, vill se den!

Saga

Den filmen är ju sjuk bra:)!

liina

måste se den! :D

Cajsa

vill seeeee! :'( vet du om man kan se den på internet någon stans? :D



sv. ska gå och lägga mig nu. natt natt sötaste!

hej ! förlåt för sent svar, men är på landet, allt bra med dig ?

kram :)

Madde :)

åh den filmen är ju så bra! satt och grät som en litet barn när jag såg den.. btw fin blogg! :D

erika

Det är det ;d

Anna

sv: härligt, jo det är bra här med :) har inte sett den !

adina

såg du vm? :)

Cajsa - F O T O B L O G G

Tack snälla du,



Du får jättegärna lägga en till röst på min bild. Så är du en pärla

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Du BEHÖVER inte säga att du har röstat, så du vet. Hihi =)<3



Tack på förhand.

(om du inte vill rösta mer får du säga till men det tar ju bara 6sek och jag bli glad)

Jasmine

Kan man ladda ner The last song någonstans ;)?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: