Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
Katie är en skönhet från Oklahoma som kommer till New York för att besöka sin pojkvän. När hon finner honom tillsammans med en annan kvinna dumpar hon honom och beslutar sig för att finna sig själv.

tryck här för att se trailern.

Den här filmen är verkligen bra. Jag älskar att se hur knäckt Debra blir när hennes plan förstörs. Jag äskar att se hur Katie klättrar sig upp till toppen på så lång tid. Hur hon tar tag i sitt liv och dessutom blir hur söt som helst !

bild lånad från google

angelica

sv låter härligt! ah jag mår bra :)

j

SV:Hehe göru?

Cajsa

kolla mitt senaste inlägg! ^^ säg gärna vad du tycker.. :P



sv. fixar med lite videos.. :P

hejannw

inte mycket :D

Nathalie o Ebba

aa :)<3

hejannw

yes :D

hejannw

jag vill se filmen :)

Cajsa

hehehe, men visst är jag söt då!? ^^ ibland längtar man tillbaka till den tiden då allt i världen var så oskyldigt.. :P

hejannw

jag ska ;D

MyzaaN

händer idag ?!:D

hejannw

haha jadå ;D

Cajsa

hihi...^^

men det är kul att kunna göra lite återblickar i alla fall från när man va liten..^^

hejannw

jadå :D

erika

Jaha oj! Så du är 96a eller? :)

Nathalie o Ebba

tack :P

hejannw

det tror jag inte :D

fotografering av isabell petersson

vilken är din favorit låt? (:

Kommentera det inlägget för att få med den på en spotifylista som alla läsare få ta del av!



http://bellaisit.blogg.se/2010/july/din-basta-sommarlat.html#comment



♥ ha en trevlig kväll och läs bloggen! ♥



förlåt om du inte gillar sånnahär kommentarer !

Cajsa

fan va irreterande! :S har ett möte på skype med en tjej och hon är över 20 minuter sen.. :S



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: