Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
Vad händer efter att du sagt ”ja”? Livet har allt som tjejerna någonsin drömt om, men det skulle ju inte vara ”Sex and the City” om det inte innehöll några fler överraskningar… denna gång i form av ett glamoröst, solstänkt äventyr som sveper tjejerna bort från New York till en av de mest luxuösa, exotiska och levande platsernapå jorden, där festen aldrig tar slut och det är något mystiskt bakom varje hörn. Det är en flykt som kommer precis i rätt ögonblick för våra fyra vänner, som finner sig själva i – och kämpar mot det – de traditionella rollerna av äktenskap, föräldraskap och mer.
Trots allt, ibland bara måste man komma iväg med tjejerna.

tryck här för att se trailer.

Filmen är verkligen helt fantastisk ! Jag skrattade nästan hela tiden. Tänk om man levde som de där 4 tjejerna, vilken fest till liv :D De har så snygga kläder och skor, jag vill också ! Om jag hade varit någon av de hade jag verkligen inte bangat, haha. För er som inte redan sett den så måste ni f*n gör det !

bild lånad från google

emelie "starie"

skulle också vilja se filmen! :)

Lizette

SV: typ hostar och snorar och har feber och spyr -.-



TACK! :)

milia ♥

den vill ja se :D <3

emelie "starie"

sv: ja, det förstår jag haha :)

emelie "starie"

sv: jo, det är bra sjdå? :)

ellinorpettersson

Okej vad kul, sänds sex and the city på fredagr? :o

hejannw

ska snart sova :)

MyzaaN

okejs gillade du den :D ?

ellinorpettersson

aha okej, men det borde vara nu isf :/ :D

hejannw

ja :)

Mathilda

okej okej vad härligt ! ;D

Anonym

Jävlig najjs dom verkar ha det! :)

Ronja♥

mysigt, jag har vatt med vänner :D

LINDAVIOLA!

sv; Ja, det har jag :). Själv?

milia ♥

okej :D <3

Mollymus - bloggar från Uppsala

Godnatt och sov gott :)

Kram!

rebecka

sv; jag vet inte, sj? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: