Film betyg

| Filmbetyg


5/5 hjärtan
Jane, en romantisk och fullständigt osjälvisk ung kvinna - en kvinna som ständigt ställer upp som brudtärna på sina vänners bröllop utan att någonsin närma sig sitt eget "lyckliga i alla sina dagar - slut". Men då Janes chef - som Jane är hemligt förälskad i - blir kär i hennes lillasyster Tess är måttet rågat och Jane börjar ifrågasätta sitt sätt att leva.

tryck här för att se trailern.

En otroligt bra film. Tess är riktigt söt men det känns lite som om hon borde märkt något när hon planerar bröllopet med Janes chef som hennes syster är kär i. Själv blev jag riktigt frusterad över att Jane aldrig sa något till Tess. Slutet är absolut bäst för er som planerar att se filmen.


bilder lånade från google

Anonym

yess :D

Lindberg

Dom kommer vid 8 tiden så bara att kolla in bloggen då :)

Anonym

hmm den ha jag tröttnat på :)

Anonym

aadå det ska jag göra :D tack så hemskt mkt

melinda ♥

Jag tycker jacob! han är så jävla snygg!!!!!!

JULIA

- Okej ingenting speciellt :D

Anonym

tack så hemskt mkt :D

melinda ♥

Jacob är snyggare! ;)

Anonym

ska du se allsång?

melinda ♥

aa

hänt idag?

Anonym

japp har tyvärr blivit uppväxt med skitenxD

; ICE

idag har jag också tagit det lugnt hemma =)

kram

nicole

är du sugen på en läkning kan du kika in nu och gissa vart mitt paket kommer ifrån :)

/Shoppaholly

carolinakarlsson

okej :) jag svarar på komentarer! :)



haft en bra dag?

Josephine

sv: härligt :) jo bra. vad gör dudå? :)

Anonym

haha japp är nog därför jag är som jag är xD

nathalie o ebba

varse :)<3 händer imorrn ? =)

melinda ♥

Jag har inte gjort nånting! ;)

Planer för imorgon?

carolinakarlsson

jodå helt okej :)

Elin

Den filmen är faktiskt helt okej :)

Anonym

händer i veckan då ?

Anonym

det vill jag ínte säga, jag är lite försiktig av mig :)

LINDAVIOLA!

sv; allt bra :)?

Lizette

SV: okej :) lyssnar du på då?

Lindberg

yesyes :)

E R I K A

sv; okej härligt :)

den filmen är sjukt bra

T O V A

Hur mår du idag? kram

josefine

SV:Härligt! Kom hem nu :)

Cajsa

haft en bra dag? :)

JULIA

- Den där filmen är bra :)

melinda

Jag ska åka och bada om det är sol annars så ska jag åka in till stan! ;)

juliaa

Allt bra här ;) vad gör du ?

N

haha okej ;:)

clara

det är toppen, sj?:)

ida myrin ♥

sv: ja, bara bra :) själv?

- JenU

Svar: Låter bra det =)

Jodå här är det bara fin fint!

Kram!

naliie

fin blogg du har :D

allt bra med dig?

de skulle vara kul och höra din åsikt om min fråga på bloggen :D



Kram

S.

Den verkar riktigt bra.

Anna

Haft en bra dag ? :)

ronja

sv: tack :)

den filmen är bra, har sett den flera gånger :D

missy r

den är bäst alltså :D

fin blogg

milia ♥

jaha :)

emelie larsson

den filmen är jätte bra :)

tack för att du följer min blogg

ska lägga till dig med :) kramkram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: