Film betyg

| Filmbetyg


 
4/5 hjärtan
Nate flyttar till Los Angeles för att hitta Cristabel, kvinnan han varit förälskad i sedan de båda var barn. Det visar sig att det största hindret för att fånga kärleken är hennes bästa vän, den betydligt mindre attraktiva June. Problemen ökar när Nate inser att han börjar få känslor för June.

tryck här för att se trailern.

Den här filmen är riktigt bra. Det är helt sjukt hur ful June verkligen är ! Mycket skratt i filmen, drama och humor. Jag har redan sett den flera gånger innan och jag tröttnar inte. Så om ni ser den här filmen begår ni knappast ett misstag. Fast den är ganska gammal så de flesta har nog sett den :)

bild lånad från google

Julia

svar: tack så jätte mycket :D

josefine

SV:Hah okej:)

lana

sv: ah det var det :)

Jo cool ändå :D

snälla kan du göra oss en tjänst?

Vi är en av finalisterna i veckans blogg här; http://umeflikkaa.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-2-finalister.html

och vi skulle bli jäätteglada om du röstar på oss, nr7! Det hade betytt jättemycket. Klicka på länken för att rösta.

Kram Johanna och Lana!

N

hej hoppas allt är bra med dej :)

E R I K A

sv; hihi (:

Anonym

den måste jag se :D

nathalie o ebba

hej hej :D

nu kör vi igång med veckans blogg :D alla som vill vara med får vara med :)



// Nathalie o Ebba

Anonym

tack så mkt det betyder mkt att du säger så :), jag skall utbilda mig till fotograf :))

josefine

SV:Hehe göru? :)

lana

sv aha okej :)

Anonym

har du sett pledge this med henne? :d

R e b e c c a

sv: Tack gullet :D

josefine

SV:Okej ingenting ska äta nu :)

Anonym

jo , det är det nog men jag får kämpa :)

Anonym

nja mest patetisk så den blir rolig :D

tove

allt bra?

rebecka

sv; jag vaknade nyss, så hehe, ingenting tror jag (a) sj? :)

Elin

Aldrig hört talas om den ens, men den verkar ju bra :D

Jennifer

japp fixade de nyss ! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: