Film betyg

| Filmbetyg


 

3/5 hjärtan
För kärleken är en berättelse som väver samman fyra skilda livsöden - Moses, Karins, Francis och Bosses. Under en helt vanlig dag ställs de inför till synes triviala val utan att inse att beslut som förefaller banala i stunden, helt plötsligt kommer att visa sig vara livsavgörande och våldsamt förödande när deras vägar korsas.

tryck här för att se trailern. 

Den här filmen såg vi alltså på bio idag. Det var helt okej, men jag trodde faktiskt att den skulle vara bättre. Det var inte riktigt en film i min smak så den får inte toppoäng. Det hände mycket hela tiden och den slutade inte så jätte bra om jag får säga det själv. Men jag är glad över att jag har sett den.

bild lånad från google

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

God natt hoppas du sover gott :) <3

Nicole

sv: okej:)

tagit det lungt bara

händer idag då?



var med i min tävling om ett clip on sett eller ett par färgade linser!

/Shoppaholly

Eminna

fin blogg du har! :D

erika

Ja väldigt kul :)

Nathalie

den vill jag se!

Läget idag? Planer inför helgen?:)

angelica

sv ah eller hur! :)

Isabella

fin blogg!:)

lust att rösta på min sko?(a)

Nathalie

mysigt:) jag mår fint!

vilken ring tycker du är snyggast i mitt senaste inlägg?:)

hejannw

snygg :)

låter bra.

Linda - ndaiL

den filmen är grymt bra!

Linnéa

Då kanske den inte är sevärd?

felicia

sv: okej vad mysigt, jag är ganska nära varberg nu tror jag hah :D ,

hejannw

vad gör du? :)

soofie

sv: haha ;), hur mår du idah dåe :)?

Linda - ndaiL

vad gör du?

» P H O T O L E N S

SVAR: Bloggar och fixar en header, du då? :)

nicole

sv: samma här :)



allt bra idag?

/Shoppaholly

D A N I E L A ♥

- jag vet inte riktigt än får se:)Själv?

angelica

sv idag ska jag nog till stan med en kompis, men mår dåligt då jag får se! själv då? :)

E M A . W O R L D

hihi okej ;D

felicia

sv: haha Åsa, om du vet vad det är `? :O

hejannw

inte mycket :)

soofie

sv: härligt :), jodå de är bara bra :) sjukt tråkigt väder bara -.-



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: