Filippa Gästbloggar

| gästblogg

hej amandas underbara läsare :)
nu tänkte jag blogga ett inlägg, amanda får inte igång sitt indernet och därför bad hon MIG hennes tvilling att göra det, så why not? hon var nyss och plockade blåbär.. pratade med henne i luren ;P idag sak jag klippa mig och shoppa lite. det är skit bra väder, så vad ska ni ha för er? bada? sola? men vi hörs någon gång iaf, puss :)

Nathalie

gott med blåbär:)

ronja

söt bild :)

R e b e c c a

sv: Ja :(

Du kan läsa om allt på mina två senaste inlägg. Om du inte orkar läsa, det är rätt mycket jag har skrivit. Så handlar det iallafall om att det tog slut mellan mig och min pojkvän och det tog väligt hårt på mig :( <3

- JenU

Svar: Låter ju helt underbart =)

Har en semestervecka hos mamma och sedan ska jag ha en semestervecka hos pappa =)

N

okej låter kul ;)

jodå det är kanon själv ?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: