gårdagens outfit

| Outfits

Jag vet att min outfit kommer lite sent men det blir så när man varit ute hela dagen ;)

linne från bikbok.
t-shirt från ginatricot.
leggings från veromoda.

~Fatimaswary§

åja :D

är jätte trött ska lägga mig snart , :D är inte du trött?

jenniifer - photography

sv. haha lite random bara :)

Annie

fin blogg du har!:D

jenniifer - photography

sv. endast kamerahuset liggr äl på 3000+ eller nåt ,:)

Lina

sv: ska packa upp o det kommer väl ta en evighet o efter det vet jag inte bro på när jag blir klar

josefine

sv;ja de är bra! snygg outfit :)

Annie

sv:tack:D

hittar du på ikväll/natt?:P

josefine

sv;ja vgd:)

Lina

sv: a



snyggt =)

Annie

sv:inget speciellt^^

jenniifer - photography

sv. hehe okej. jag vet inte. jag köpte den för 6800 typ allt ihop.. men den har gått ner så jag vet inte. kolla netonnet eller elgiganten typ :) eller expert

rebecka

snyggt :D



sv; tack :D

~Fatimaswary§

heh oki:D

Evelina FOTO & VARDAG

Hej, snygg outfit.. Lust att följa varandra via bloglovin? Lämna en kommentar om du lägger till mig. Så lägger jag så klart till dig med.



Kram

Lina

sv: händer i kväll/natt

ronja

snyggt! älskar leggingsen :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: