by amanda / namnsdag

| Vardag

Godmorgon alla sötnosar :) Idag har jag namnsdag så grattis till mig ! Hur som helst, idag är det en 6 timmars lång bilresa som väntar. Jag har inte sovit så bra idag så det ska nog gå bra med att sova i bilen. Jag har även världens bästa bok som borde dra ut på tiden. Om jag orkar så bloggar jag någon gång i bilen annars så fort jag kommer hem. Vi hade tänkt att stanna i gränna också, men vi får se. Men nu måste jag hjälpa till att städa. Vi ska nämnligen lämna stugan senast 12 -.- Aja, pussar amanda <3

matilda

Hej! Det var längesen, visst har du gjort om bloggen? :D Snygt hursomhelst! Hur är det? ♥



Grattis på namnsdagen!

ronja

grattis till dig då :) låter kul, fast inte bilresan.. söt bild!

Rebecca

sv: Ja, jag också (: Vad görs idag?

MOOOLLYS

Hihi :D allt bra?

sandra

sv: jag åt Filé Oscar, typ en köttbit med pommesfrites och massa bearnaise sås :P

Cajsa

god morgon sötaste! :D allt bra?

Linda - ndaiL

Ja, jaggillar den!

soofie

usch vad tråkigt att sitta i en bil i 6 timmar xD

sv: mys :) nej inget vinn en läkning på min blogg de står hur du ska göra :D

E M A . W O R L D

hihi :D va gör du

nicole

sv: bara bra :)



var gärna med i veckans blogg

/Shoppaholly

milia ♥

härligt :D

angelica

sv okejokej :/

erika

sv: Haha det är en musikfestival ;D



Fin bild! :)

Netty♥

sv' jag har också namnsdag idag :D

Anonym

Jag ahr haft en bra dagdD?

Anonym

förlåt för sent svar, ingen av oss har varit hemma o haft tillgång till data. Men nu är vi tillbaka igen :D



sv. aa okejj :P

» P H O T O L E N S

SVAR: Just nu är jag inte hemma, men jag kan kolla upp det då jag är hemma - fråga igen i början av nästa vecka! :)

Anna

Sv;

Okej, gott. :)

Typ spelat tennis och badat med en kompis. :D

Elina

Tack! Görs idag? :)

Nina

SV; okej det lät ju kul ;D

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :;)

Amanda

fin blogg :)

alaa,

fina skor :)

Diimans

Bara bra :D



Hittat på idag?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: