by amanda

| Natur
Matte och Linus kom och frågade om jag skulle följa med och fiska, så jag klädde på mig och följde med. Vi fiskade ett tag men utan resultat, mest tång och sjögräs ;) Efter någon timme åkte vi hem igen och jag ska alldeles strax dra ner till hamnen. Det är nämnligen hamnfest ikväll, så ska ner och grilla och så. Ni får bilder ikväll, pussar amanda <3
Jasmin

uee vad e det ;O

j

sv:heehe allt bra?:D

Linda - ndaiL

usch!

Michaila

Sv. Ja att han är! men det där krypet var inte så mysigt :O

LINDAVIOLA!

sv; Tack :D.

elinochamanda

sv: tack så jätte mkt! verkligen :) ♥

angelica

sv åh tack! :)

clara

sv; ja heheh :).

tack.

cissi

Rösta på mig nummer 4, du är guldvärd om du skulle gör det för mig :)http://annizplace.blogg.se/2010/july/utkast-juli-31-2010.html# Kram :)

ronja

fin bild :)

Therese Ejenstam

Härligt!

FOTOGRAF Anton

jaha okej, jag är på kusten, du då? :)

elin <3

aa :)

Linda - ndaiL

japp!

PJOHANNAS

SVAR: samma här :D

äsch det va en sak bara ;p

soofie

sv: :), händer i veckan dåe ?:)

ASIAT

vad ska du göra idag då? =)

kram!

R e b e c c a

sv: ^^

E M A . W O R L D

haha ja-.-

cissi

tack! :)

Ha en kväll, natt, morgon eller vad säger man nu :)

elin <3

tack (:

KASSANDRA S

Vad tycker du om min nya hårfärg? :D www.kassandras.blogg.se

LINDAVIOLA!

Inlägget ovan går ej att kommentera, men bilderna var jätte fina!

wilma

sv: jo det är bra här:)

FOTOGRAF Anton

haha nej, till höger är min tvillingsyrra och till vänster är en i min klass ;)

sagha

jodå det är bra:)

milia ♥

ja riktigt skönt va de .D

j

sv:ja!:)

Netty♥

sv' jo det är fint :)

det går inte att kommentera ditt senaste inlägg :/

sandra

planer för dagen ? :)

tina

Va härlig blogg du har! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: