by amanda

| Vardag
Förlåt förlåt för att jag inte skrev ett enda inlägg igår ! Men jag var knappt hemma och när jag väl var det så var datorn upptagen. Så jag kunde inte :(

Igår var det Älmsta natta, det är alltså en "stad" här som har affärerna öppna ända till 00 typ, med en massa stånd, karuseller och sånt sk*t. Så när jag vaknade var Karro, syster påväg dit med hennes pojkvän Matte, Linus, Anton, Linnea och Adam. Och självklart hängde jag på.

Men eftersom jag vaknade när de skulle åka fick jag slänga i mig frukost, duscha och sen dra helt ofixad för de hann inte vänta -.- Vi kom dit, kollade runt, åt kina mat och schteekte =D Sen drog Linnea hem, Karro skulle jobba så jag och resten av killarna åkte in till Norrtälje. Hämtade lite saker och åkte sen tillbaks och hämtade Karro. Vi skjussade hem de andra, åt middag och kollade lite på tv och sen fixade vi oss och åkte upp till Älmsta igen. Träffade några kompisar och kollade runt. Sen åkte vi alla, plus några till vi mötte påvägen hem till Gurra. Chillade galet, spelade kort, musik, biljard och så. Vid 2 kom jag hem.

Idag ska jag vara med dom igen, men först ska jag blogga klart och svara på komentarer. Jag tog tyvärr inga bilder igår för kameran dog -.- Men en hann jag faktiskt ta, se och njut på äkta syskonkärlek =D
Anonym

sv:tack!:D

rebecka

sv; okej (:

samma tror jag :)

Netty♥

sv' är allt bra med dig idag då? :)

elin :)

okej vad bra :) , jo det är bra =)

FOTOGRAF Anton

tack, vad gör du då? :)

Karo

Fin blogg! :D

PJOHANNAS

SVAR:mår lite sådär!

vad görs?

ronja

sv. tack :)

Therese Ejenstam

Bara bra och sj?<3

nicole

sv: yes allt bra med dig då? :)



/Shoppahollyn

natalie

jo det är bra :)



soofie

sv: okejs :D kompisr :)

S.

Kinamat är gott.

FlizanLizan

sv: Härligt, joda de e fínfint ;)

sandra

HEEEJ!! MIN INTERNET FUNKAR NU!!! :D HELA VÄRLDEN SKA FÅ VETA DET, HEHE!

Cajsa

det är så där...får inte se Nanne i kväll! :'(

själv?

Elina

Nej, det vet jag! :) A, kompis tycker inte om den. Men kanske ska läsa den ändå? :D

erika

ahhah tackar ;D

toves träningsblogg

:) Just nu har jag skobloppis på min blogg så kika gärna in och se om du hittar något..

sofia

Jepp, hur mår du idag då?:D

wilma

sv: inte så mke, allt bra idag?

Cajsa

oj, fel person, sorry...



ok gör så! jag redigerar massa bilder jag. :)

sandra

haft en bra dag ? :)

toves träningsblogg

God morgon!Nu har jag en bloppis med jeans.. ta och kolla in om du hittar något :)

ronja

jättesöt bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: