by amanda

| Vardag

Min dag har bestått av film, film och film. I flera timmar har jag legat och kollat på olika avsnitt av Sex and the city. Det är riktigt bra så det är svårt att släppa taget. Men jag har såklart ätit middag och så i början. Alla drog nyss ner till hamnen, men när det kommer upp igen ska vi förmodligen äta lite glass. Jag har inte så mycket mer att skriva. Men jag bloggar kanske senare. Pussar amanda <3



jag saknar oss alla samlade, saknaden gör ont. det var så länge sen ..

j

fina kort!:D

clara

mysigt!



sv; ja är faktiskt riktigt nöjd :D

Therese Ejenstam

:)

PJOHANNAS

Hej! Allt bra?

Cajsa

vi ska åka iväg nu...höres om nån timma! :D

elinochamanda

första bilden ser gott ut :D

elinochamanda

sv: Tack så mkt =)

soofie

sv: aah :), händer imorgon ?

j

sv:vsg!

Linda - ndaiL

va gott!

sandra

hej, har nu sett klart filmen :D vad gör du ? :D

ladymuffin :)

myysigt med sex and the city :)

nicole

sv: okej :)



det där såg gott ut

/Shoppaholly

erika

Jadå :D

sandra

jag äter frukost just nu, själv då? :)

Netty♥

sv' har ingen aning om varför det är så ;s

elin <3

:P , hur mår du idag ? <3

natalie

Allt bra? :)

toves träningsblogg

woho idag är dset sol ute så idag blev det cardio och senare ska jag till gymmet,.. vad ska du göra då?

sofia

Okejj, nå svarar på kommentarer:)

angelica

sv det ska jag! :)

wilma

Vad gör du idag?

t h a i p i n n e n ♥

härliga bilder:)

maja.

sv; Okej. :(

Anonym

Hoppas du har bättre väder än jag och att du får en toppen bra dag:)



Allt bra?

Ingrid

myspys :)

LINA SANDSTRÖM

hey snygging, allt kanoners med dig? c:

M E T T E W I I K♥

nä, men jag försöker jobba på det :D

ronja

fina bilder :)

simone

Vad nice det ser ut :D

FOTOGRAF Anton

fin header :)

Elina

Åh mysigt! :D Inte mkt, åh? Är den bra (genom dina ögon)? Kanske ska ta och läsa den! Fast mer av twilight serien såklart!

jasmingz.blogg.se

umgåtts:) sj

R e b e c c a

Härliga bilder! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: