by amanda

| Vardag

Idag gick vi upp ännu tidigare igår. Vi åkte till grisslehamn för att därifrån ta Ålands båten fram och tillbaks. Men när vi kom dit var det världens kö. Och när vi väl kom fram så var båten full -.- Vi stog alltså längst fram i kön och de stängde ? S U C K ! Istället gick vi och fikade, köpte fisk och kollade i någon annan affär och nu har vi precis kommit hem. Det regnar just nu så jag ska lägga mig i sängen och kolla på film. Vi hörs senare. Kisses

jag bakade igår, kolla =D

toves träningsblogg

Hej!

Jag kom precis hem från en regning promenad..sj?

angelica

sv okejokej :) the back up plan!

ronja

fina bilder :)

R e b e c c a

sv: Tack så mycket :D

emmaws (a)

svar; bilderna är på några av mina modeller på bloggen ... :P

FlizanLizan

sv: Tack så mkt :D

allt bra idag då? :)

MATILDA

vad gott det såg ut på den andra bilden :D

nicole$pinord

svar; Absolut, själv då? :D

sandra

vad trist att ni inte kom med båten :(

Ingrid

tack så mkt sötis :) kul att du tyckte till!

KAPTEN i landet ingenstans

SV - absolut :D

clara

sv; ja..

sandra

Hej! Är nu hemma från köpcentret! Allt bra? :)

clara

frågestund på bloggen, från barndom till sexliv, familj, vänner,intressen,svarar på allting. ;)

sofia

Händer nu då?:D

soofie

sv: tack :)

allt bra ?

nicole

sv: Tackar:)



Har du haft en fin dag?

/Shoppaholly

elinochamanda

mysiga bilder :)

rebecka

sv; okej :) jag vet inte heller :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: