by amanda

| Övrigt

Jag skickade in en önskebild till TaylorLautnerDialy och min bild kom med som dagens godis. Tryck på länken så får ni se vilken snygg bild jag skickade !


Vädret klarnade upp, det slutade regna så vi åkte till Lidö. En ö med resturang och annat mys. Käkade lunch, åt glass och så innan vi tog båten tillbaks hem igen. Självklart var det jag som körde eftersom jag måste öva mig, ska ju gå kurs om förarbevis till höst :) När vi kom hem plockade vi lite blåbär, letade recept för kladdkaka som jag ska baka sen och nu spelar alla yatzy. Jag ska snart gå ut och joina. Men vi hörs sen, pussar amanda <3




elina

Ojdå, snöft! :)<3

Görs ikväll?

Cajsa

jo men jag vill verkligen inte...vågar inte ens skicka ett sms och fråga om hon vill ses någon dag i veckan.. :P

victoria

inte så mycket, lyssnar på musik och tittar på bloggar :)

j

sv: inte så mkt dudå?:D

Cajsa

har kicki också men henne vill jag inte prata med mer...går som bara inte.. :/ och Emma, men det är något som bara säger stopp med henne.. :/ Det är som att när jag pratar med henne så ger det tankar till henne hur hon ska gå ner i vikt...hon har redan frågat mig om bantningstips tidigare... :S

j

sv:okj! har också backat idag;)

victoria

haha, ted gärdestad.. han är faktiskt rätt okej,sjukt länge senm jag hörde honom, det känns som om han blir bättre och bättre för varje gång jag lyssnar :P

elin ♥

förlåt vad snackade vi om XD ♥

erika

sv: Jag mår bara bra. Själv då? :)

FILIPPA.

hej! Det skulle betyda jätte mycket om du ville rösta på min bild. Klicka på denna länken: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7591

TACK PÅ FÖRHAND! jag försöker göra allt för att vinna tävlingen :)

Vill du inte ha reklam ber jag om ursäkt :)

Kraam!!

elinochamanda

sv: vad bra :D Jotack, bara bra :P

Cajsa

för att jag kommer bli tvingad till kicki i höst i alla fall...



emma? Nej, hon är överviktig och behöver gå ner men jag vill inte ge massa tips...eftersom att det jag gör är ohälsosamt.. :P

Mathilda

Sööt blogg! ;)

victoria

haha, okej :D

elinochamanda

sv: :D



Gjort idag då ? :) ♥

Cajsa

hon hinner inte...och sedan har hon massa skador som gör att hon inte kan heller...

Om du kollar på bilderna i "Miss ya'll" så är hon på den andra bilden längst ut till vänster...



personligen tycker inte jag att hon är överviktig med tanke på att jag har sätt värre men jaja.. :P fan, kicki (blonda i mitten) är ju större än henne! Helén är blonda till vänster..^^ alla på en och samma bild, fan va bra man kan vara ibland..xD

victoria

tack :)

emily

SV:

tack så hemskt mycket ♥

händer imorgon då? :D

angelica

verkar galet härligt! :)

erika

okej vad bra då♥

j

sv:haha men du fattar vell`? :P

Cajsa

heller hur!? :O

haha, jag spenderade en heldag med henne...från 7.30 på morgonen till 22.30 på kvällen...Helén fick ringa och se till att vi åt..xD Emma åt men inte jag...

elinochamanda

sv: Okej låter bra :D Inte så mkt :D

j

sv: vad bakade du;)

jasmingz.blogg.se

Hehe;>

Cajsa

inge svårt...eller egentligen...skitsvårt...man får ta och ha "kontroll" om man ska fixa det... just den dagen tänkte jag inte på mat överhuvudtaget...ville bara få mitt jobb klart och det tog hela dan.. :P och sedan vägrar jag äta framför andra, speceillt inte mina lärare...Emma försökte få mig till att äta salladen de hade köpt till mig men jag gjorde det inte...och sedan fick jag med den till internatet på kvällen, lovade emma att äta den och sedan slängde jag den.. :P hade det varit Helén jag varit med hela dagen hade hon tvingat ner mig i en stol med gaffel i handen och satt sig framför mig och inte gått någonstans förrän jag ätit upp... hon ringde ju som sagt för att se till att vi åt och det ända vi gjorde var att garva i telefonen och helén ba "alltså...ni behöver mat! OCH SOCKER! men ni envisas med att dricka zero båda två!" ärligt så behövde vi syre också...vi hade suttit i samma lokal i över 6 timmar utan att ta luft..xD

Emma kom ju på mig att jag inte åt salladen nåra veckor senare...det värsta var att Helén va där också.. :/

j

sv:okej!

elinochamanda

händer i mon då ? :D

jasmingz.blogg.se

Tack :*

angelica

sv sitter och kollar på film just nu, men ska sova nu! du då? :)

rebecka

sv; okej (y) jodå det är bra (:

jasmingz.blogg.se

Hah jo:) Färgade för någon månad sen :)

emmaws (a)

berätta vad du tycker om mina nya modeller på bloggen i inlägget "jag håller det jag lovar så här kommer det..."

ronja

fian bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: