by amanda

| Människor
Hallo :)
Andledningen till att jag inte har bloggat tidigare är för att pappa inte vill att jag ska sitta så mycket framför datorn. Att ha ont i magen är vardag för mig och nu har det blivit värre. Jag har testat mig för laktos men det var jag inte så jag kanske har magkatarr. Om jag nu har det så tror vi att det kan ha med bloggen att göra. Så jag kommer inte sitta framför datorn lika mycket, men jag ska försöka blogga så mycket jag kan endå.


Här är det halv bra väder. Det är varmt men molnigt. Jag blev väckt vid halv 11 kanske, åt frukost och kollade lite på tv. Sen gjorde jag mig i ordning och efter det åkte vi ner till affären. Handlade och fikade sen på Knapp Karlssons. Stannade påvägen hem och snackade med några kompisar. Nu är vi hemma och vad som händer senare, det vet jag inte. Men jag bloggar sen i allafall, pussar amanda <3



Sofia

okejj:)

elin ♥

okeej vad bra , jo med mig äre oxå bra sitter och är proppmätt efter grillat kött :P♥

ronja

sv. aa :)

fina bilder!

jasmingz.blogg.se

Fan, längesen jag studsa!

soofie

sv: okejs :O haha!

nicole

sv: Tackar :)



tyck gärna till om min shopping

/Shoppaholly

Usch va trist med magont. Hoppas ni kommer fram till vad det är så att ni kan åtgärda. Krya på dej!

emily

SV:

jaha oj! jag kanske glömde skriva i namnet och bloggen :) de kan bli så ibland, att det försvinner.. ska kolla upp det nogrannare nästa gång!

har du gjort idag då? :D

FlizanLizan

sv: okidoki, jag svarar på kommentarer :P

sandra

sv: vad gör du då? :)

sofia

Svarar på kommentarer dusj?:D

erika

Ja fast nu mår jag bra! :)

elin ♥

yesbox :D ♥

sofia

okEJJ:D

soofie

sv: ja =), allt bra med dig idag ?:)

sandra

sv: okej :)

jag gör inte så mycket, lyssnar på lars winnerbäck och drömmer mig bort.

sofia

Vet:D

sandra

sv: jag tyckte inte om honom förut men nu den senaste tiden har jag börjat gilla honom mer och mer :)

clara

sv; jag kan hjälpa dej om du inte förstår något! men läs det här först och försök :). jag är inte så duktig men jag förstod : http://theliisa.se/2009/july/utkast-manga-vill.html (direkt länk) det svarta är, men det gråa är färgen på länkarna men det ändrar du ju lätt, designadinblogg.se är bra :D

sofia

Jepp:D

michaela

nu gör det det :)

maja.

Finfin blogg! kollar gärna in här igen. :)

sandra

Hej, allt bra nu ikväll? :)

elin ♥

Haha tkr inte dom är snygga bara att dom ser häftiga ut och ser gosiga ut :P

clara

sv; då är det klart att jag hjälper dej :). men om du bara följer det som står så kommer du klara det galant :D

anna

va fin blogg :)

sofia

Svarar på kommentarer dusj?:D

Cajsa

typ....inget...

sandra

Untouched

sandra

sv: jo det är bra :D

speciella planer för ikväll?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: