by amanda

| Natur

Hej alla sötnosar :) Idag har det varit en riktigt lugn dag. Åkte ut till landet och stannade påvägen hos mormor och fikade. Blev sen hämtad, packade upp, tog det lugnt, spelade yatzy och sen kom farmor, perre och farfar så vi fikade igen. Har hållt på med en video i flera timmar också som ni får se imorgon. Men nu ska jag kolla på film, vi hörs imorgon. Pussar amanda <3



Anonym

SV:

okej :D

ja, de är nog samma för mig. vädret får avgöra det mesta imorgon. jag ska iallafall vara med en kompis. så vi får se hur det blir. filmdag, eller sol&bad dag :D

Cajsa

ok...jag övar sång...

C E C I L I A ♥

Gud vilka fina bilder du tar älskling! :)

Pussen ♥

angelica

sv åh tack! :)

erika

Jodå;s Och nu har det börjat komma tillbaka igen..

nicole

sv: tackar :)



vad hittar du på idag?

/Shoppaholly

Eminna

inte mycket ruttnar hemma :)

allt bra ? :D

sandra

sv: härligt :)

jo det är bra med mig också, lite trött bara.

elinochamanda

fina bilder ! :D

ebba

anmäl dig till veckans blogg tävling på min blogg!

emma kusse

Var laddar du ner filmer??

Elina

Ja det hoppas jag iaf! Görs idag? :P

sofia

Va me i veckansblogg på bloggen:) http://soffiiaaa.blogg.se/2010/july/veckansblogg.html

ALICE

Fin blogg, allt bra med dig? :)

soofie

sv: okejs :) vilken ?

just nu gör jag inte så mkt :)

Netty♥

sv' okej. :)

R e b e c c a

sv: Tack :D

Elin :)

fina foton ! :) , kolla gärna in min blogg ;)

ronja

fina bilder :)

jenniifer - fotografi

sv. inte bra :/

alaa,

hahahh ja xD

fina bilder! :D

michaela

Bra här med :) fina bilder!

A M A N D A c:

någon som vet vart man kan köpa en samsung pl60 ?:D

skulle vart nice om någon svarade , vill verkligen ha en sådan ^^

j ♥

svar: Men somsagt, annars kan du ju skicka pengarna med posten :) Passa på nu, den är sjukt billig, o garanterat värd pengarna =)

FIONA - en ointressant vardag

japp har lagt till dig nu, lagt till mig?

Ajdinsmamma

sv: nu har jag lagt till dig :) säg gärna till när du har gjort detsamma :)

C E C I L I A ♥

Sv; Tack så jättemycket vännen! :) ♥

Puss

sandra

sv: hihi jupp :)

sandra

sv: tack :D

Cajsa

göres?

elin ♥

:) ♥ , allt bra ? :)

MATILDA

så fina bilder ! :D

victoria

sv: haha, skönt! jag mår bra och har itne gjort så värst mycket idag.. har tränat och städat rummet och just nu är jag med min kusin :D

ha en trevlig kväll :)<3

michaela

vad gör dudå? :)

Ingrid

jättevackra bilder!!

sandra

sv: ja det var faktiskt riktigt gott :)

E V E L I N A A S ♥

SVAR Nej, samma här. Haft en bra dag idag? Kram

elinochamanda

sv: Lugnt :D Allt bra ? =)

LINDAVIOLA!

sv; Jag har jobbat och grillat hos min pappa :). SJälv?

sandra

:D Nu är jag hemma efter en tuff dag framför solen.. Vad har du gjort idag? :D

clara

sv; ja, minst sagt!!

michaela

vet ej :)

michaela

ja ;p det funkar inte att kommentera ditt senaste inlägg :/

Rebecca

Fina bilder ;)



sv: tack så mycket (: Vad görs?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: