by amanda

| Vardag

Jag och Cecilia möttes i Centralen, åkte till medis och hämtade ut biljetterna. Efter det gick vi till donken, åt lite och satte oss sen i björns trädgård. Vi tröttnade ganska snabbt och bestämde oss för att gå tillbaks till bion istället. Vi chillade lite och blev sen insläppta. Filmen var grym, jag skriver om den snart. Drog hem direkt efter. Men vi hörs senare. Pussar amanda <3


Balida

sv: Allt är toppen, bara trött:) Själv?

j

donken:D

sv:ja :)

Cajsa

har bara degat framför datorn.. :P

Cecilia

sv: tack :D allt bra annars då :)

Sofia

Var så lite:) Va görru?:)

sandra

sv: beställde nyss två par skor :D vad tycks?

sandra

sv: tack :D

görs?

jasmingz.blogg.se

Tack Amanda :)

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

God natt <3 hoppas du sov gott =)

sandra

sv: inte mkt :D samma typ

jasmingz.blogg.se

:)

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv tack så jättemycket :D

jasmingz.blogg.se

Tack :D

angelica

sv jag såg precis på case 39 :) du då?

jasmingz.blogg.se

but it's true ;)

sandra

fina bilder :D

m ♥

allt bra ? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: