by amanda

| Vardag
Jag har kollat på film och segat hela dagen, men nu ska jag göra mig i ordning för att sen dra in till stan och möta Cecilia. Vi ska gå på bio och se filmen Killers. Jag bloggar så fort jag kommer hem. Pussar amanda <3
Elina

Okay, ska fota ute har jag bestämt^^

emily

SV:

absolut :)

gjort idag då? :)

Anna

sv: haha :) haft en skön söndag ?

victoria

jotack bara bra :)

elinochamanda

hittar du på då ? :D

fotobliixtt

GÖRS?

jasmingz.blogg.se

jaha :(

Amanda

yesyes, händer i veckan? :)

Cecilia

Härlig blogg du har!

clara

sv; ikväll/snart så ska jag kolla på en film på tv;n du själv då? :D

sofia

Kollade nyss in på din blogg och tyckte den var bara för härlig:) Kul är oxå en 96:a:)

sandra

sv: åh tack :)

Mathilda

okej oke jgott ;D

ronja

fin bild :)

Anonym

du har en jättefin blogg. hur är det med dig? :)

kommer att fortsätta att läsa bara så att du vet!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: