by amanda

| Vardag

Godmorgon ! Gick och la mig tidigt igår så det blev inget mer inlägg. Vaknade runt halv 11, duschade och äter just nu frukost. Ska snart dra mig hemåt för att fixa mig där. Ska träffa Annie och Linn idag :) Men vi hörs senare, pussar amanda

T O V A

SV; ja, visst var den!? :-D

kram

lina

den var jättebra :D

Vad gör du? :)

hejannw

vad gör du? :)

Lina

sv: Okej =D

M A L I N H E,

SVAR. tack! :)

sandija

sv lugn :D det är försent ;:)

soofie

sv: vi har faktiskt ganska molnigt dock "/

Lizette

SV: hehe :) allt bra med dig då?

hejannw

ska snart ut och springa :)

vickan

sv: lagt till dej nu:)

soojoo!

nej inte diretkt hihi :)

ett gymnasium i Falun :) ska gå omvårdnad där!

Lizette

SV: härligt :) jodå, det är bra det :)

sandija

sv gör det! :D

hejannw

ja :D

tack :)

Lindberg

Jaha det låter kul! :)

Tack så mycket!

sandija

sv. spara bara! ;;) Jag ska köpa det idag. har räcker pengar till systemkamera :)

felicia

svar: Jag var hos läkaren precis och får se vad som händer senare. sj?

D A N I E L A ♥

- Okej vad nice :) var bion bra då?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: