by amanda

| Vardag
Hallo :) Jag kom hem någon gång efter 23. Åt lite mat eftersom jag knappt åt något när det var middag och har svarat på komentarer. Jag drog i allafall ut i världens spöregn och mötta Annie och Lippa. Vi gick hem till mig och en stund senare kom även Hanna. Vi chillade galet, kollade videos och lyssnade på musik. Vid 23 drog vi därifrån. Jag tog tyvärr inga bilder "/ Men är jätte trött efter den långa dagen så nu ska jag lägga mig i sängen och kolla lite på film. Vi hörs imorgon när jag vaknar. Pussar amanda <3

jag längtar redan tillbaks :(
victoria

hejsan :)

fin blogg ! allt bra?:)

kram!

nicole

sv: yees :)



Allt bra idag?

/Shoppaholly

Linda - ndaiL

fint!

eminna

tack! :D vad gör du ?

E M A . W O R L D

okej :D inte mkt alls :)q

erika

Varsegod :)

Cajsa

godermorgon! allt bra?

elinochamanda

sv: Vad bra ;D Joack bara bra :P

sandra

sv: haha okej :D

matilda

- Haha, jag tänkte inte på att det var Kristina förän mamma grattade mig, haha! Tack :D

bra med mig också! :)

ronja

sv: tack :) fin bild!

Rebecca

sv: Okej ;) Njo, inte så mycket (: Ska snart till en kompis :D Allt bra? ^^

clara

sv; ja jättecoolt :D

nathalie o ebba

aa o tack :D<3



Blake Lively VS Modellen Vlada Roslyakova, vem bar den bäst ? :)

Amanda

sv: okej, kompis :)

FlizanLizan

sv: härligt, joda de e finfint ;)

angelica

sv ja den är galet snygg! :)

Netty♥

sv' jadå! gillar bakgrunden på denna bilden. så mysig :)

soofie

sv: naice :) vilken bok ?:)

Elina

Ja, görs då? :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: