by amanda

| Vardag
Hej sötnosar :) Gick upp vid 10 - halv 11, åt frukost och läste lite. Nu har jag precis gjort mig i ordning för att dra ner till stranden en liten stund. Det är sista dagen här idag så vi måste städa och sånt senare, vi ska även äta på resturang ikväll. Men jag bloggar senare, pussar amanda :)

biobiljetterna från igår, HAHA  :)
milia

bra själv :D

Netty♥

sv' okej så roligt :)

M E T T E W I I K♥

Hejsan!

Dina frågor är besvarade!

svaren finns på min blogg! :)

kram

sandra

sv: vad gör du då? :)

» P H O T O L E N S

SVAR; Okej! :D

- JenU

Förlåt för sent svar - Tack så jättemycket =)

hejannw

Tack :D

nej, det är super skönt. Mobilen laddar jag i bilen, sen behöver jag inget annat.

sandra

sv: okej :P

jag lyssnar på musik :)

» P H O T O L E N S

SVAR: Ska äta med familjen, du då?

» P H O T O L E N S

SVAR: Vad kul!

sandra

sv: hehe japp :)

händer ikväll då?

Nathalie

ha en bra fredagskväll:D

» P H O T O L E N S

SVAR: Jepp!

ange

Mmm, vad filmen bra? :)

Amanda

sv:ska typ till piteå:p



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: