by amanda

| Vardag
Godmorgon alla sötnosar :) Jag vaknade för ett tag sen, låg kvar en stund och gick sen upp för att äta frukost. Mamma och Jouni har redan dragit ner till stranden så jag sitter här i stugan ensam. Men jag ska snart göra mig klar för att gå ner jag också. När jag vet vad som händer mer idag så skriver jag såklart. Vi hörs sen, pussar
Linda - ndaiL

tack!

S A N N A S . R U M

sv; Olika typsnitt?

Linda - ndaiL

vad gördu?

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: ska fixa mina naglar och klippa du då:)

soofie

har likadan bikini som diig tror jag :)

sv: vad kul :), jag och några kompisar ska vääl ta mopparna och åka och sola/bada :)

sandra

sv: det var så lite så :)

allt bra med dig?

Linda - ndaiL

Okej! :)

Jag ska äta frukost

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi så mysigt :D

Linnéa

Jo tack, finfint här med <3

n

sv: är hos killen:)



vad ska du hitta på idag pinglan?

/Shoppaholly

felicia

sv: ja! Idag ska jag nog jobba lite på brännan och sedan kanske dra på en liten shoppingrunda! Själv då?

» P H O T O L E N S

SVAR: Just det, var det menyn du undrade? :)

Elina

Kul! :) Jag ska bara relaxa idag! :P

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. vad tkr du om bilden jag fick ? :D

sandra

sv: okej :)

har feber men annars är det bra :)

j

sv:ja ;)

jessssica

låter skönt



hihi ja, det ska jag göööra

erika

haha ja, precis ;)

Netty♥

sv' härligt!

igår satt jag ute hela dagen med lite grannar och pratade :)

Anna

Jätte fin blogg!!

Fin design!

ange

Nu kan man komentera igen. :)

Linda - ndaiL

ja det är fint :)

wilma

sv: ska snart fara till skellefteå, allt bra idag?

ange

Okej, ser skönt ut, att bada asså. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: