by amanda

| Övrigt





erika

Jo jag vet ;D

Nina

SV; nej jag har tagit bort den. Kommer ändå komma in en ny design snart tror jag, men har inga ideer på hur headern ska se ut ;P



D A N I E L A ♥

- ja det ska jag:)

Mathilda

haha jaa (:

Nina

SV; jo det kan jag ju, och jag har ju massa bilder, så de är bara att pyssla tills det blir bra ;P

D A N I E L A ♥

- 1½ - 2 timmar :)

v

fina bilder, vart är dom tagna?:D

Nina

SV; asså gud jag har själv problem med det, så jag har ingen aning hur man får bort det. Men på de andra kodmallarna är det vanlig stil för mig, så det är väl något med kodmallens framsida att göra ;/

Filippa

SV: men kolla bara på dig snygging :O

Filippa

SV tack detsamma :)

v

tänkte väl de, ska dit vecka 32. skrea eller?:)

alaa,

fina bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: