by amanda

| Människor

Vi har badat och solat i flera timmar men efter ett tag orkade jag inte mer. Så jag gick upp till huset ensam, duschade och nu kollar jag på SATC. Vad som händer senare idag vet jag inte, men jag hör av mig senare. Till så länge så får ni lite bilder :)


jessssica

tack så mkt :)



härligt att vara på stranden i den här värmen!!

Nina

SV; vad bra, inte så ofta folk brukar hålla med mig om saker ;P



Mathilda

åh vad sugen jag blev på havet nu ! :o

sandra

sv: mm :)

fina bilder!

Linnéa

Stenungsund? Nja, vi har väl mellan 30.000-35.000 invånare <3

clara

sv; den var typ lika stor som en brons? (om du fattar vad jag menar med brons, alla säger olika haha) och sen så var den färgglad!

nicole

sv: Ja visst :)



allt bra idag?

/Shoppaholly

ronja

sv: tack :)

fina bilder!

Netty♥

sv' jadå:)

har du hittat på hela dagen då? (:

MADDES

Det är fint med mig. Vad gör du? Kram

erika

Jadå det gjorde jag! :)

amanda larsson(larbby)

kom hem förs nu från skre strand så jävla härligt här lr hur ? :) men du vill du kanske träffas lr så så kan vi ju snacka på msn jag är inne nu :D

j

fina bilder!:)

Elina

Fina bilder, jag har vart hos kompis själv? :D

Linnea

Nu är svaren på frågorna uppe!



Kram Linnea

S.

Härligt att sola.



Vad fin din blogg är.

bitte

Hej skulle du vilja rösta på min snygga sko i Nellys designa din sko tävling.

Skulle bli väldigt väldigt glad.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=anVSxMNG49hGJyuBNFQvjmqwnpKXz04OnPeYbpdUl9btwJu8O9qv#shoeGallery



Ps kan självklart rösta om du har ett eget bidrag.

kram Bitte



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: