by amanda

| Vardag

Jag är verkligen ledsen för att jag inte bloggat under hela helgen, jag visste inte att det skulle bli så ! Men när jag kom till landet och skulle sätta mig och blogga så fick jag inte igång internet. Jag trodde att det bara inte fanns någon täckning så jag fortsatte försöka under resten av fredagen och lördagen när jag fick reda på att jag inte var den enda som inte fick igång internet. Så antagligen hade täckningen för internet eller vad man säger gått sönder -.- Hur som helst så har helgen varit riktigt mysig men jag blev väldigt frusterad och uttråkad när internet inte fungerade.

I fredags när vi kom ut till landet så fixade vi lite, vattnade blommorna och plockade nya och bla bla. På kvällen framåt 9 så drog vi med båten till ett ställe längre bort som heter Simpnäs. Där var det som en musik kväll. Det var en massa där, dansade och spelade musik och sånt. Åkte hem vid 01 kanske ? På lördag var det strålande väder så vi tog båten ut. Åkte runt några timmar innan vi la till och solade yttliggare timmar. Kom inte hem fören vid 19 kanske. Kollade på någon film och åt middag. Imorse när jag vaknade upp orkade jag inte göra något så låg inne och kollade på film. Vid 3 hade jag gjort mig i ordning och klockan 16 gick båten hem. Jag, farmor och tant Carin tog båten in till slussen. Det tog runt 4 timmar så höll på att få spader av tråkighet ! Nu sitter jag i allafall hemma hos farmor och ska sova här inatt. Eftersom vi tog båten hem så har jag inte min dator och det innebär inga bilder fören imorgon när pappa slutat jobbet. Tyvärr, ni får en gammal. Men nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs senare. Pussar amanda <3

jag saknar dig så..

Lindberg

min helg har varit total bäst :) din då?

ebba o nathalie

japp !

händer ngt kul imorn? ;P

JULIA

- Har själv haft såna problem..

soofie

sv:D, vad ska du gööra imorgon då ?

JULIA

- Ja,verkligen ! Vad gör du då? :)

jenniifer - photography

sv. tack så jätte mycket :D japp!

A D A | | A D A D A . B L O G G . S E

Svar: Åh tack! :D

Alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej :) Jag är med i en fototävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna. Kan vinna en systemkamera och min egen kamera suger.

Så skulle du kunna slösa 5 sekunder på att lägga en liten röst på mig ? :D Man kan rösta 1 gång om dagen :D så förlåt om jag frågat förut hihi men vill så gärna vinna :$

Länk; http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=2145

Cajsa

ska sova nu. :) natt natt!

Anonym

nice:) aarå allt är bra ;D

skulle du vilja rösta på mig här?

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=4500



man kan vinna en kamra, och min har gått sönder så jag skulle behöva en ny. om du inte vill ha reklam så förlåt.

men tack om du röstar ! :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=4500

Lindberg

Nä men typ festat, har lärt känna jätte många as sköna personer så det är alltid nice :)

jaha vad har du hittat på då? :)

soofie

sv: kul :) sola/bada med kompisar sen åka in och fixa naglarna :)

hejannw

Tack :D

Lina

sv: Nu är jag hemma igen men du kan juh få blogg ändå få blogg på min blogg. Om du vill?

kram

alaa,

aah ja ska :D

Elin

Svar: Det tror jag säkert :)

; ICE

Vsg!

Haft en bra dag? :)

LINA SANDSTRÖM

haha jösses va segt du :o jo det är super!

jätte söt bild :)

händer i morgon?

felicia

svar: höhö okej

vickan

fin bogg följas via bloglovin?:)

milia ♥

tack sötnos :D

erika

Jadå, verkligen! Själv då? :)

Daniella

Hej!



Vill du bli Veckans Blogg på min blogg denna vecka?

Här hittar du inlägget:



http://daniellaevelina.blogg.se/2010/july/veckans-blogg.html

Patricia

sv: tack så mycket :)

allt bra?

Lizette

SV: tack sötis :)

MEvie♥

sv: med mig är det bara bra :)

vad händer idag?=)

S.

Låter som om du hade en bra helg.

soojoo!

`den var galet bra :D!

E R I K A

sv; tack :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: