by amanda

| Vardag
Godmorgon :) Blev väckt tidigt och har redan fixat mig klart. Vi ska ner till stranden och sola + bada. Tänkte bara uppdatera lite först. Och för er som kanske redan märkt det så har jag fixat lite nytt i menyn men det är inte klart än ! Och till dig amanda larsson så har jag addat dig, men kommer inte logga infören senare idag. Men vi hörs sen, pussar amanda <3
JULIA

- Snygg outfit:)

t h a i p i n n e n ♥

söt!

ronja

sv: tack :)

snygg outfit!

Elina

Jag har också shoppat, och klippt håret:P

Hittade du nåt då?

malin

tack så mycket :)

Jacqline

Snygga skor! Vart har du köpt dem? :)

Nathalie



rösta gärna på min sko idag igen! röstar du 5/5 blir jag extra glad:D

http://nelly.com/designyourshoe/?obj=aCBjA0ARqOf0DOOlhtquKo1Us1xyVoftqeTodR7HfZHjnVIJCy2L#shoeGallery

sandija

sv. okej :D ska fixa mig nu ;)

D A N I E L A ♥

- har för mig jag skrev för någon dag sen att jag bodde i skåne men aja;) hahaha

jag ska dit imorgon.

Anna

Sv;

^^

Ja, jag gillder dem också. :)

Händer ikväll då?

soofie

sv: härligt :), jodå de är bara bra :)

ska te egypten 12e december :D

Vilken fin topp! Snyggt med silverkanten runt halsringningen!



Vad händer hos dej ikväll?

madde

snygging !

Filippa

du är finast :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: