by amanda

| Vardag

Jag hittade den här videon/låten på en tjejs blogg och hon skrev att den var klockren. Jag håller med henne till 100% ! Så j*vla rolig, man sjunger ju nästan med när man ser texten också. Missa inte den här låten, den är riktigt rolig =D

E M A . W O R L D

vet inte:o borstar 3 gånger irad på morgonen och sen en mitt på dagen och 3 på kvällen igen :p

alaa,

dom finns på gina för bara 199 :D

JULIA

- Men orkar inte,man måste skriva bredden på bloggen osv,är inget bloggproffs direkt;)

Linda - ndaiL

hej

jo det e bra, själv?

D A N I E L A ♥

- haha :D

JULIA

- Jaa,får bli .. i morgon:D

my elfstrand

fin din blogg blev hjärtat! :D <3

erika

Visst är det! :)

Anna

sv: tack ! haha nice video ;D

t h a i p i n n e n ♥

hahaha xd

claudia

sv: detsamma :)

haft en bra dag?

Tanja

kolla min blogg! behöver hjälp :( har beslutsångest

ronja

sv: oj tack så mycket :D

ronja

hha, rolig sång :D

Rebecka

Svar: Jag har helt enkelt skrivit "FOTO". Sen har jag olika kategorier som t.ex "foto - människor" då länkar jag det den under rubriken foto osv :)

sockerstruth

så himla roligt vad söker man på???

tacksam för svar, medans du ändå är inne på min blogg kommentera också!

clara

haha okej!:)kul,

fira pappa&packa det sista:)

angelica

hahahaha, vilken grym!

Shiko

Hej!

Jag ber om ursäkt ifall jag har redan skickat detta.

Men kan du låta min dröm att gå i uppfyllelse genom att rösta på min skodesign?



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Om du röstar, så hör gärna av dig på min blogg.

http://shikos.blogg.se/2010/july/rosta-pa-min-sko.html#comment



Tack förhand.

Anonym

:)

Linnea

Hahaha den var klockren :D

Anonym

bor i sthlm, sj då ? :)



haha jaa klockren :D

MileyCyrusFan

vilken henmsk röst killen som sjunger har :)



TEAM JACOB FOREVER!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: