by amanda

| Övrigt

Hallo :) Gosh vad det är fint här ! Vi kom fram vid 6 någon gång, packade upp och drog sen till affären. När vi kom hem hit igen gick jag och mamma ner till vattnet och tog lite bilder och just nu håller vi på att grilla till middag. Jag bloggar sen igen, pussar amanda <3




Elina

Haha, okay:) Inte mkt, försökt sova!

Cajsa

ska du göra någe mer kul i kväll då?



http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=Bua0N9r2Yt6PhDAqn8zHsRB1FMTpH0QGrqG5oxvAeoPBsQrVLfa2#shoeGallery

soofie

fina bilder :)



sv: mjo "/ dock regnar de nu xD

Anonym

hej kan du rösta på min bild?

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=6389



Din röst är guld tack i förhand :-)

wilma

Sv: Lyssnar på musik

Anonym

asley :)

jessssica

Sv: okejokej :) va bra!

varsågod

ronja

sv: gillade inte den gamla bloggen :)

fian bilder!

misha hawile

sv: tackar!

KITTYLAND [MODEBLOGG FRÅN MALMÖ]

Fin blogg

c

allt bra?:)

jessssica

idag har jag inte gjort så mycket alls faktiskt :P umgåtts med min pojkvän!



vad har du själv gjort? :)

Elina

Åh, jag försöker banta haha^^ Efter alla dessa godheter ikväll...

clara

helt okej:D

ja, alltid:)

Eleena

Allt bra? :)

KITTYLAND [MODEBLOGG FRÅN MALMÖ]

- det var så lite så :)

~ƒαтιмαѕωαяу §

jo om jag vinner blire ju jag inner dom plus present kort :D



tack för rösten :D

clara

jag måste packa, sj?:)

Elina

Haha, yes banta^^ Vad ska du göra imorgon då?

Elina

*

Åkej, kul:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: