by amanda

| Porträtt

Hallo, sitter i bilen nu med datorn i knät. Tur att jag tog en åksjuketablett innan vi åkte :p Men batteriet tar snart slut så måste passa på. För ett tag sen stannade vi i Mjölby och åt lunch, mysigt. Om jag kan så bloggar jag mer senare, vi har typ inte ens kommit halv vägs :O För er som undrade så ska vi till något ställe som heter Falkenberg. Aja, kisses

osminkad, från i onsdags =D

Elina

Gjort idag? :)

Louise

Mina föräldrar är borta, så ska vara med en kompis hela kvällen och mysa :) Dudå?

Cajsa

jo tack det är helt okej med mig. själv?

nathalie o ebba

:) okejj :P

Daniela

- okej! tack :D

JULIA

- Mot min astma (har dåligt imunförsvar så att jag blir lätt sjuk) och så mot min allergi ..

ronja

jag har bytit blogg, hoppas du kommer läsa min nya blogg!

http://byronja.blogg.se/ :)

ronja

fin bild :)

E M A . W O R L D

inte mkt :D dudå

soofie

sv: usch :O, här är de molnigt och blåser "/

hoppas sommaren kommer tillbaka :D

natta

Nu har Nelly kör igång en ny tävling där man får designa egna skor som sen kommer att säljas på deras hemsida detta pris får vinnaren.



Rösta gärna på mina designade skor som du hittar på min blogg.



Tack för din röst!

puss kram /natalies.se

sandra

sv: tack :)

vart ska du?

wilma

Hej, vad gör du?

Linnéa

Vassego :)) Hoppas allt är bra annars <3

MADDES

tack. hur mår du+

Victoria

du är jätte fin utan smink , BTw din blogg e bra :D

S

Vilken fin blogg (:

nicole$pinord

svar; Haha ohja

Elina

Taack:D Görs ikväll?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: