by amanda

| Vardag
Godmorgon sötnosar :) Jag blev väckt vid 9 för som ni kanske redan läst så ska jag åka till västkusten idag. Vi har hyrt en liten stuga där så det kommer bli jätte mysigt. Bil resan dit tar ungifär 5-6 timmar, så om jag orkar så bloggar jag någon gång påvägen annars när jag kommer hem. Och ja, jag har självklart internet med mig så vi får hoppas att det inte krånglar ! Men nu måste jag äta frukost och fixa mig för vid 10 åker vi. Kisses
Nathalie

vart på västkusten ska ni åka?:) jag bor på västkusten^^

Linnéa

Så fin blogg du har <3

angelica

sv åh tack! :)

nathalie o ebba

aa :) tack :D fin bild :)<3

alva

tack så mkt sötnos :)

Nathalie

jaha där ser man! jag bor i varberg:) grannstaden^^

Matilda :D

var ska ni?

nathalie o ebba

vem bar den bäst ? :D

ashley tisdale VS modellen

N

sovit gutt ? :D

~ƒαтιмαѕωαяу §

fin bild på dig :)



kan du göra mig en tjänst? :)

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=LkhWfalpFbg0XaShRDNjrAtkdVfF871GeXc0vEm2dJ11hHYyKjXz

rösta 5stjärnor på min dröm sko snälla! :)

Sandra

fin bild



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: