by amanda

| Natur

Förlåt för att jag inte bloggade mer igår men jag och Filippa låg och kollade på film fram till 3 och sen gick vi och la oss. Pappa ringde och väckt oss vid 9 så jag gick upp och packade och äter nu frukost. Jag vet inte när men om en kort stund kommer pappa och hämtar mig och sen bär det ut till landet , igen :o Jag har såklart datorn med mig så vi hörs när jag kommer dit. Puss&Kram

Lina

sv: okej hoppas du kommer ha de bra där då kram

felicia

svar: Ja, jag har sovit ganska bra :) själv då?

Cajsa

vaknade också precis. :P

nelia

vad är det man ska svara? När du skriver klockan 12 på natten åt mig att logga in, ska jag sen svara nästa dag: nej. jag kan inte just nu, eller? :O

sandra

sv: jaha okej :)

JULIA

- Härligt! Skönt att åka till landet !

clara

runt 18 november tror jag:)

Lizette

SV: nej jag vet inte :p

Cajsa

hihii. jag ska det :) ♥

soojoo!

vad mysigt :d

vad gör du idag då sötnos?

soofie

sv:va den lika bra som dom andra ?:)

lina

Super söt, den sötaste som finns ;D fast ne

T O V A

sv; min dag (igår) var super! :-D

kram

E R I K A

sv; tack :)

jenniifer - photography

sv. nepp :) de står just där ovanför man kommenterar. gör bara till vänner och sådär :)

Netty♥

sv. händer idag? :)

SANNA

SV: härligt! :) Det är bara bra med mej :)

Vad tycker du om vollanger? :)



kram.

Lindberg

ajemän :)

ida myrin ♥

sv: solat :) själv?

~Fatimaswary§

Idag ska jag inte göra så mkt , dd? :)

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :)

S.

Mysigt det låter :)

Jennie ♥

sv: allt är fint med mej :)

vad händer i helgen?

kram

Linnea

fin bild :)

; ICE

Ha det så kul på landet :)

Linn

Ska göra det så snart som möjligt faktist! ;)

Hur är det med dig då?:)

ANGELICA

sv åh tack så mycket! :)

lana

sv: blir Eclipse med en vän:d

Haft en bra dag ?:D

hejannw

TAck :D

milia ♥

jqdå sj :)

Tara <33

fiin bild, coolt att all text blev så liten!! :D jag gilla (aa)

rebecka

sv; jodå, sj? :)

rebecka

sv; okej :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: