by amanda

| Vardag
Förlåt för så otroligt mycket för att jag en dag bara slutade blogga, men jag fick inte igång mitt internet. Pappa trodde att det var någon ledning men jag vet inte .. Jag är i allafall hemma i stockholm nu för imorgon åker jag till västkusten med mamma och hennes pojkvän. Så jag är hemma för att packa och tvätta. På landet har det i allafall varit super mysigt. Åkt till ner till Cecilias landställe, vi åkte båt själva och drog sen in till grisslehamn och köpte glass. Vi har även varit på Gräddö på ett camping ställe och hälsat på några kompisar. Imorse tog jag bussen hem och när jag kom hem bytte jag om och mötte sen Annie för att dra in till stan. Jag köpte en bok och så fikade vi. Vi träffade även Olivia men vid 9 drog jag hem, har packat sen dess. OCH FÖRESTEN, JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT MIN SYSTEMKAMERA ! JAG FICK DEN I ONSDAGS OCH ÄR HUR NÖJD SOM HELST ! Men nu bjuds på bilder, de ni ser nu är från digitalkameran. Bilderna från systemkameran kommer om en liten stund. Kisses amanda <3







JULIA

- Okidoki,ingenting speciellt!

Nä gud vad orättvist att du har fått din systemkamera!!

N

planer för helgen P? :)

caroline

va bra, jo det är kanon med mig också:D

Cajsa

hehehe nice det! ^^ kommer upp ett videoprojekt i morron! :D ÄNTLIGEN har jag lyckats göra ett. :)

clara

själv hemma så ska nog be min vän komma hit, sj?:)

JULIA

- Good ! :D

Själv ska jag samla i 50 år känns det som :P

Men det blir ingen system bara en skit bra canon :D

caroline

verkligen, tack sötnos:D

alaa,

de där såg gott ut! :D

N

gutt!

ska packa för på söndag dras det till gbg till gothia cup! :D

caroline

puss:D

JULIA

- Hoppas det (:

Har bytt summa,blev 7880 kronor i stället tog bort South Park säsong 3 och playstation 3..Och systemkameran..

Kommer tjäna pengar på Åland,åker dit nästa vecka eftersom man fyllt år ;) Plus att jag ska städa hos min farmor lär väl bli 200 kanske :D En bra början =>

clara

haha du också:P

Cajsa

hehehe det är ingen som vet förrän det är uppe på youtube..^^ det kommer upp på bloggen också typ i morron eller någe.. :P

E

sv; gjort det nu, din tur! =)

alaa,

det kan ja absulot tänka mig! :D

JULIA

- Tackar! :D

clara

haha, en killkompis ska dit:)

soofie

sv: härligt :D jodå de är bara bra :)

händer imorgon :D

N

ja verkligen ! man har längtat så länge nu

Cajsa

nu ska jag nog sova...natt natt sötaste du! :D

clara

haah jo. kanske:)

JULIA

- Men ska nog sova nu,skit trött ska också ta mina tabletter!

God natt (:

Louise

Verkar som en mysig daG! :D

alaa,

haha :D

soofie

sv: ussch :O, ska sola :)

erika

Tack! :)

M E T T E W I I K♥

Har just satt igång en frågestund på bloggen!

Kika gärna in och ställ en fråga eller två :)

Tack på förhand.

Kram

natta

ååh va mysigt att åka ut med båten :D

Anonym

najsiga sommar bilder!

typjb

härliga bilder :)

typjb

fina bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: