by amanda

| Övrigt

förlåt för att jag aldrig hann blogga mer igår, och förlåt för att jag inte bloggade imorse. men igår kväll drog jag ut med syster och några kompisar med moppen och kom inte hem fören vid halv 2. imorse fick jag inte igång internet pågrund av dålig täckning men nu äntligen funkar det. jag vet inte när vi gick upp imorse, vid 11 kanske ? åt frukost och åkte sen ner till affären och handlade. när vi kom hem igen packade vi ihop och drog ut med båten. badade, solade, läste, åt och hade riktigt mysigt :) nu har vi precis ätit tacos till middag. jag bloggar snart igen, pussar amanda <3







milia ♥

vad härligt de ser ut :D

sandra

sv: nej, jag tjänar ju pengar så det är inte så farligt :)

MATILDA

härliga sommarbilder :D

agnesa

SV; haha okej :D

allt bra med dig idag då?

sandra

sv: haha japp :)

gör du då?

ronja

fina bilder :)

milia ♥

ja :D

sandra

sv: okej, jag spelar spel på facebook :P

hehe tack igen :P

sandra

sv: hehe ja :)

X E N I A

sv; samma här:)

milia ♥

inget sspeciellt sj :D

Cajsa

hehe ok...jo jag tror nog att du måste göra det i sånna fall..^^

~ƒαтιмαѕωαяу §

ingeting typ dd? :D:D

agnesa

SV; härligt :)

jodå det är bra med mig med :D

lina

tycker jag med ;)

kul att åka båt! :DD

soofie

sv: okejs :), jag ska nog ta de lungt är fortfarande trött efter kryssningen xD

Jaggy

Härliga bilder! :D

milia ♥

mys :D

lina

förstår det :D jag ska åka ut med ekan någon dag, HA-HA-HA.... ;)

Sandr

Hej vännen! Igår var jag bara hemma och tog det lungt.

Vad ska du hitta på idag då?

Kram

simone

vilka härliga foton :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: