by amanda

| Övrigt

Hello :) Har varit ute med båten exakt hela dagen så har inte kunnat uppdatera innan. Vi drog iväg runt 12 kanske ? Åkte runt och letade efter ett ställe där det var lä. Vi hittade en riktigt fin plats, la till och solade, badade och tog det lugnt. Vid 3 skjussade vi syster till simpnäs och sen åkte vi tillbaks igen fast till en annan ö, där vi solade, fikade och grillade till middag ! Det var riktigt mysigt. Vid 8 åkte vi och hämtade syster igen och sen hemåt. Nu sitter vi på varandan och lyssnar på musik + spelar yatzy. Se och njut av bilderna från idag :)













JULIA

- Jaha okej kan berätta (;

En adidaströja,fifa 10,200 kr,en tidnings premunation(?) :D kommer ju också få en klocka ..

Men alla har inte gett,kommer få 500 av gammelmormor och 200 kronor av mormor tror jag :D Kanske kommer mer från Åland vet inte :D

soofie

sv: härligt :D jodå de är bara bra sjukt varmt bara:O:)

s

vad fin blogg du har :)

JULIA

- Nej märkte det..

Fifa 10 är ett fotbollsspel :D

På Julia :)

jenniifer - photography

sv. hm de är ju lite sent nu..

men imorgon ska jag packa ihop lite, vi ska flytta snart :) eller jag ska flytta till min pappi och mamma och dom flyttar några mil bort :)

JULIA

- Tycker den är skit bra :D Men ska låta min syster sitta nu,hörs i morgon antar jag!

Lindberg

Tack för frågan! :) Håll dig uppdaterad för svar :)

milia ♥

haah tycker du de ;D <3

milia ♥

hahs tak sötnos ;D

sandra

sv: okej :)

jag ska strax gå och sova, ska jobba i morgon :)

C A R O L I N E ♥

SVAR ja, det är jätte mysigt! :)

va bra att höra! :) jag mår fan bra ;D

sandra

sv: jupp :)

C A R O L I N Eღ

SVAR kolla in bloggsvars spalten till vänster, där har jag svarat på den frågan :)

sandra

sv: ska jobba enda fram till den 13 augusti :)

jenniifer - photography

han bor i närheten av där jag bor nu, med mamma..

dom flyttar för mammas kille jobbar där dom kommer bo, och de blir närmre osv :)

jenniifer - photography

sv. alltså "sådär typ ". kommer ju att hälsa på och så, men de känns bra att bo kvar med tanke på skola, vänner osv :)



kram

marcus

Hej skulle du vilja rösta på min bild?http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=6389



det skulle vara jätte snaällt :-) tack i förhand=)

cindy

sommriga bilder :D

tove

så vad har du för dig då?

ronja

fina bilder :)

jessssica

oh smultron! såg goda ut :) fina bilder



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: