"Isabelle Swan - I promise to love you every moment forever"

| Vardag
Hello alla glada =D Själv är jag på ett halv bra humör, fick just reda på att mamma ska vara kvar på landet tills tisdag så har ingen att sova oss och vill absolut inte stanna kvar så länge -.- Hur som helst så har jag och Filippa kollat på film hela dagen, vid 6 drog vi in till stan för att se Eclipse. Det var en helt otroligt grym film, åh ! Jag älskar den och vill se den igen nu nu nu ! Det finns inte ens ord för att beskriva hur bra den verkligen var :) Sitter hemma hos mig nu med Filippa och hon ska sova här. Vi hörs senare, pussar amanda <3

bild lånad från google
Anna

sv: Tacktack :D läget ?

Cajsa

ok...jag är precis hemkommen så jag ska redigera lite bilder från kvällen. :) Det kommer i morron!

Lindberg

haha okaaaaj, niice :D

Sandra

Kommer ej ihåg vad den hette :P haha

Allt bra ?

Kram

sandra

sv: tack :D

kul att filmen var bra :D

SANNA

SV: Okej! :) Jag kom precis hem från min göteborgstripp, o nu sitter jag i soffan med killen ;)



Allt bra idag? :)

' oliviaalm

nice :D allt är bra men är fett trött :o hah :)

vad gör du då? :D

daniela

den var så jäklaaaaaa underbar! grät hela tiden! haha

Cajsa

hihi tack ♥

bara bra. hungrig lite bara x)

Lindberg

inte så mycket, klippt mig och bara tagit det lugnt i solen :) själv dåååå? :)

felicia

svar: jaha. Jag trodde ni skulle på remember me.

felicia

svar: jaha. haha. Jag är lite efter, jag xP

Lindberg

jaha okaj, vilken film/bio då? :)

' oliviaalm

okej:) ska sova snart :p

Hanna ♥

hej fina du :D



det skulle betyda jätte mycket om du röstade på min bild,det tar bara 5 sek, genom att klicka på den här länken :



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=3373



TACK! :D

Lindberg

jaha okaj, va det bra eller? :)

rebecka

sv; np :D tack du :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: